bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Mooi geschreven, maar ik | 20 apr 2018 - 20:58 | ||
| Hoi leeghoofd, je hoeft je | 20 apr 2018 - 20:51 | ||
| Klasse Nylok. Mooi hoe je | 19 apr 2018 - 21:08 | ||
| Ha Peter, wat een goed | 19 apr 2018 - 20:56 | ||
| "Vreemdgaan (...) met iemand | 19 apr 2018 - 20:48 | ||
| Hoi Edith, Een mooi | 18 apr 2018 - 22:53 | ||
| Hoi Riny, ik heb weinig | 18 apr 2018 - 22:41 | ||
| Bedankt voor het lezen en | 18 apr 2018 - 22:20 | ||
| Hoi Meikipeik, May is me | 18 apr 2018 - 22:04 | ||
| Hoi John, je hebt een op zich | 18 apr 2018 - 21:54 |
