bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| In essentie is het een klein | 20 nov 2017 - 23:23 | ||
| Goed verhaal. Ik moest wel | 20 nov 2017 - 23:08 | ||
| Hoi i-Kat, Ik vind dat een | 20 nov 2017 - 22:57 | ||
| Bij schimmel in het kruis | 20 nov 2017 - 22:44 | ||
| "Ooit hadden ze gedacht | 20 nov 2017 - 22:24 | ||
| Hoi Ton, ik vind het een | 20 nov 2017 - 22:14 | ||
| Dit is de Mili die ik ken en | 20 nov 2017 - 21:56 | ||
| Wat een heerlijk onzinstukje, | 20 nov 2017 - 21:51 | ||
| Hoi Darkvalley, de sfeer | 20 nov 2017 - 21:48 | ||
| Hear, hear! | 20 nov 2017 - 21:27 |
