bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Leuk stukje Kerst-Chicklit, | 28 dec 2014 - 14:27 | ||
| Leuke dialoog, Tja. Wel | 28 dec 2014 - 14:20 | ||
| Zelfs voor commentaar op | 28 dec 2014 - 14:10 | ||
| Ha, hier kan ik lekker van | 28 dec 2014 - 13:59 | ||
| Dos Wijnhof schreef: #35A | 28 dec 2014 - 13:44 | ||
| Vermakelijke dialoog, | 28 dec 2014 - 13:36 | ||
| Zwaar onder de indruk, W. | 28 dec 2014 - 13:29 | ||
| W Rynlandt schreef: Marietje, | 28 dec 2014 - 13:21 | ||
| Geweldig, Johanna, zo wordt | 28 dec 2014 - 12:31 | ||
| 't Ligt nogal gevoelig in de | 24 dec 2014 - 21:47 |
