Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#35A - Abstract - Feestdagen - Fijn

Kerstboom drank chinees, kater Urbi et orbi, een jaar vloeken en misdadigheid Onderweg, reetje rent in het rond Panloos, gelijk in de grill, van de auto Smakelijk eten, drank je wel Soms verwijten wij, wat nou vrede en verdraagzaamheid. Einde van de dag, Kerstmis zalig vol

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Hey Johanna! Mooi hoor. 'jaar geoorloofd vloeken en misdadigheid' (je hebt zijn zegen ;) ) Jeetje... rende het reetje echt in het rond? Gevaarlijk om er met de auto pardoes... Drank je wel voor je mooie stukje. ;)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[Panloos, gelijk in de grill] Wat een prachtige vondst Johanna! Was het ook pijnloos voor dat rondrenreetje? [Smakelijk eten, drank je wel] is van een heerlijke nuchterheid. ;) Ik vermoed dat jij het bar naar je zin hebt gehad.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt het nogal abstract gemaakt en daardoor moest ik het twee uur lezen. Een geweldig stukje, Johanna. Vooral dat stuk van die ree :lol:.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Heel mooi. Het rennende reetje doet het helemaal. Vrede en verdraagzaamheid zijn ver weg. Morgen een nieuwe dag.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ryn, Met vlagen rennen ze zo voor de grill. Zeker als die tussen twee lampen zit. Gelukkig is dat deel niet waargebeurd. Toevallig stond er tweede kerstdag reerug op het menu. @Dos, Neen, we zijn niet naar de Veluwe geweest. Maar het was vandaag inderdaad weer een prettige gewone zaterdag. @Mili, Bar genoten inderdaad. Ik had eerste kerstdag alcoholvrije dag. Dus alvorens ik gisteravond dit prachtige stukje poëzie schreef, had ik al de nodige wijn naar binnen gegoten. De laatste 0,75 liter waren, achteraf bezien, niet helemaal nodig geweest. @Marietje, Dank je wel. Toen ik het vanmorgen zelf las had ik enigszins moeite met mijn eigen geesteskind. Inmiddels snap ik het weer aardig. @Anne, 2 uur? Ik voel me vereerd. @Tja, Dat klopt, vrede en verdraagzaamheid zijn aardig van het rechte pad geraakt.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Eigenlijk vind ik het best knap dat ik met niemand ruzie heb, maar dat maak ik in mijn verhalen dubbel goed. Nog steeds ben ik niet van het rechte pad geraakt. Gold dat maar voor iedereen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jules, Gelukkig wordt er nog gegrinnikt :). Mijn beperkte fantasie heeft af en toe een drankje nodig. Dank voor jouw reactie. P.S. Doe jij nog een 35A bijdrage?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig, Johanna, zo wordt poëzie leuk. Waar kan ik 35A vinden?
#35A staat halverwege de eerste pagina. Het is een piratueuze co-productie van Marietje en Dos Wijnhof, onder de naam 'Mosterd tijdens het Kerstmaal'.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Anne, 2 uur? Ik voel me vereerd.
Je wilt niet weten hoe lang ik soms bezig ben met het reageren op alle bijdragen! :D
Herkenbaar....

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#35A staat halverwege de eerste pagina.
Les 2. Plaatsen van een link. Gebruik hiervoor de volledige url (dus inclusief http://). Plaats deze tussen aanhalingstekens in de tag: < a href = " url ">tekst van de link < / a > (alleen de spatie tussen a en href houden). Dan had jouw aanwijzing er zo uit kunnen zien: #35A staat hier

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#35A staat halverwege de eerste pagina.
Les 2. Plaatsen van een link. Gebruik hiervoor de volledige url (dus inclusief http://). Plaats deze tussen aanhalingstekens in de tag: < a href = " url ">tekst van de link < / a > (alleen de spatie tussen a en href houden). Dan had jouw aanwijzing er zo uit kunnen zien: #35A staat hier
Misschien dat deze link kan helpen voortaan ;).

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien dat deze link kan helpen voortaan ;).
Dank je wel, Anne! :) Jij bent duidelijk een kind van dit digitale tijdperk. :thumbsup: Pfff, het mag wat mij betreft allemaal iets simpeler! :rolleyes:

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Uitstapje op tweede kerstdag naar Hoge Veluwe? Morgen weer gewoon zaterdag.
Daar lopen ze vrij rond, de reetjes.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Uitstapje op tweede kerstdag naar Hoge Veluwe? Morgen weer gewoon zaterdag.
Daar lopen ze vrij rond, de reetjes.
Oké, ja sorry, wel logisch. Ik als echte provinciaal kom ze vaker tegen. Daardoor stond ik er vermoedelijk niet bij stil.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Johanna B. Mooi gedicht, wat mij betreft niet abstract. Ik vind juist dat het duidelijke beelden oproept.
Dank je Jan P. Ik merk dat ik poëzie tegenwoordig interessant vindt. Het is voor mij om te schrijven vrij nieuw. Best moeilijk.