bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| In 5 minuten? Knap hoor! Erg | 7 jan 2015 - 10:36 | ||
| Cynisch ja. No-nonsense. | 7 jan 2015 - 00:28 | ||
| Ik denk Jan, en corrigeer me | 7 jan 2015 - 00:21 | ||
| "laat haar versgeplukte bloem | 7 jan 2015 - 00:04 | ||
| Dos, Dos, Dos, Dos, | 6 jan 2015 - 19:02 | ||
| Ja, vijf minuten is erg kort. | 6 jan 2015 - 17:44 | ||
| Dos Wijnhof schreef: Corina | 4 jan 2015 - 22:40 | ||
| Welkom Sloeb. | 30 dec 2014 - 14:32 | ||
| Mooi klein emotioneel | 28 dec 2014 - 14:44 | ||
| Het is nu al zover dat als ik | 28 dec 2014 - 14:38 |
