Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

U mag ook Sloeb zeggen

Beste schrijvers/dichters, Mijn naam is onvervalste sloeberpoëet. Ja, ik weet het, dat is nogal een lange en vreemde naam. Daar kan ik ook niets aan doen. Namen worden soms afgekort. Zo ook de mijne. U mag dus gerust 'Sloeb' tegen mij zeggen. Geen enkel punt. Tja, wat kan ik u nog meer over mijzelf vertellen, dat enigszins van belang is? Niet zo bijster veel, ben ik bang. Wel, ik ben 35 jaar en ik doe geen Donald Duck na. Die tijd is allang voorbij. Ik schrijf al een aardig poosje. Toen ik ongeveer een jaar of 13 was, kwam ik voor het eerst in aanraking met de poëzie. Poëzie uit eigen hand, bedoel ik. Ik schreef een gedicht, getiteld 'Één dag verliefd, maar die dag was ik er niet'. Sindsdien heb ik mijn ziel maar uitgeleend aan de poëzie. Ik heb ook een gedichtenbundel op mijn naam staan, maar ik ga niet verraden welke. Zo af en toe maak ik een uitstapje. Korte verhalen schrijven, bijvoorbeeld. Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om een vuistdikke roman te schrijven. Dat is nog héél ver weg, maar ik ben erop gebrand om het te halen. Dat was het eigenlijk wel.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sloeb en succes!. Jouw gedichtje van tien woorden is weggefloept, maar er zullen er ongetwijfeld nog wel meer komen.