Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat je dat weet Fré! Hij is inderdaad prachtig, de inzending van Ghislaine. Ze raakte de essentie van een elfje en dat is nog moeilijk genoeg. Het elfje vol kinderschatten is overigens ook een raamposter waard. Gefeliciteerd allemaal!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Trannel: nu ik 'm weer lees voel ik de wieken gewoon draaien. Dio, die van jou was erg leuk. Lekker eenvoudig, liet me gewoon glimlachen. Wie gaf er allemaal toestemming om ze te laten drukken? Ik wel maar weet nog niet onder welke naam...

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
"Wie gaf er allemaal toestemming om ze te laten drukken?" Ik ook, behalve die van die kus met afdruk en herdruk enz. Die had ik niet zelf verzonnen, maar alleen in een elfje gegoten. Wil geen plagiaat plegen.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik twijfelde heel even om toestemming te geven, maar toen ik merkte dat ik 'erbij' was, kon ik natuurlijk niet anders hé. Maar wél onder een pseudo. Hopelijk zien ze dat duidelijk in mijn mailtje staan. Dankjewel Aart!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat denk ik ook maar ik twijfel of ik er nog een tweede naam bij zal zetten, tussen mn voor- en achternaam. De naam van een personage dat erg speciaal voor me is.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook toestemming gegeven om onder mijn eigen naam te publiceren. Ik zag geen reden om dit onder een andere naam of pseudo te doen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik lees dat alle elfjes samen uitgegeven worden? Hoe leuk. Ik heb ook toestemming gegeven. Onder mijn echte naam.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Winnaars, geselecteerden en gepubliceerden, proficiat! Ben zelf ook net buiten de ton gevallen. Toch leuk en leuk toch, Marria

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klopt. Ik denk dat iedereen het leuk vindt zijn/haar elfje gedrukt terug te zien. Vandaar mijn brede felicitatie. Marria

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind een echt boekje altijd veel leuker dan een bundel papier. Dus van mij mag het.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat dacht ik nou ook! De meeste schrijvers willen een "echt" boek in handen.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik ben het daar helemaal mee eens: een echt boekje is gewoon leuker. Ik heb gewoon mijn eigen naam geged om te publiceren. Waarom niet?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuke verrassing mocht ik vanmorgen naast mijn brievenbus vinden!! Bedankt mensen van de lege ton!!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kreeg een postpakket met daarin een donkerblauw katoenen tasje met mijn elfje op geprint. Ik vind het heel mooi en bijzonder origineel. Ik ga het zeker heel veel gebruiken.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Dio: graag gedaan. @ elf-auteurs: de Lege Ton zou graag met een POD in zee gaan om de elfjes uit te geven. Heeft er iemand ervaring met een POD? Een aanbeveling? Naast de elfjes sta ik ook te popelen om een kortverhaal van mijn hand erin te zetten en misschien een kort sprookje van Lege Ton-compagnon William. En als toemaatje het vervolgverhaal dat twee jaar geleden op de website van De Lege Ton is verschenen en dat gewoon uit de schuif springt om gepubliceerd te worden.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet alleen maar iets over www.wwaow.be Het loont de moeite om eens op hun site rond te neuzen. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over.