Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Collega-auteurs, Forummers Ik heb je vandaag een mail gestuuurd i.v.m. de eindfase van het boekje met de ingezonden elfjes. We zouden toch de 100 exemplaren moeten halen.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Moet ook. :D

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
20 ? jemig! Ik heb 5 gezegd, ik zou niet weten wie m wil hebben op mn moeder en ikzelf na, dus ik denk 5 is wel mooi, dan heb ik er 3 over als ik iemand bedenk die m wil. Wie wil er allemaal zo'n boekje bij jullie dan?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn moeder wil er eentje voor haarzelf en mn vader, eentje voor oma, eentje voor opa en oma, eentje voor mn broertje, eentje voor mn andere broertje, iemand via msn die hier ooit ook ronddwaalde... en natuurlijk 2 voor mezelf, ik heb ook 2x de De Pers waar ik in stond :)

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb 4x de pers waar ik in sta, of 5 keer :P ik heb er al 2 voor mezelf nodig en mn moeder wil er 1, en de rest heb ik nog over opzich, maar ach :P Mja ik heb geen opa's of oma's, dus die vallen al af en ik geloof niet dat mn zussen hem willen, als ze er wel een willen dan kan dat als ik er 5 in totaal heb :) Mn vader boeit t denk ik ook geen reet, dus doe hoeft er ook geen een. Mn vriend misschien wel :) Achja, 5 is denk ik wel mooi :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Luca ze kosten € 7,50, dan krijg je een boekje met 68 pagina's :) @Noekie: tuurlijk je vriend! Als je vriendin in een boek komt moet je dat boek wel hebben hea :nod:

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hij is geen lezer enzo, dus ik weet niet of hij er een wil hebben :) Die € 7,50 is nog niet zeker he Aart, het ligt eraan hoeveel ze er laten maken :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach anders leest ie wel met jouw boek mee ;) Okee dan heb ik die mail ff niet goed gelezen als t daarin stond :o

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er stond in dat de prijs € 7,50 wordt als ze er 100 kunnen laten maken. Bij minder (als dat al mogelijk is), zal het duurder worden en bij meer misschien goedkoper, maar dat weet ik verder ook niet :) Het zal in ieder geval wel in de buurt komen van die € 7,50

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is zelfs incl. verzendkosten. Dus het zal ook mee spelen of het in een klein doosje (relatief goedkoop) of in een envelop verzonden wordt.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die 7,5 euro is inderdaad inclusief verzendkosten vanuit België. Het boekje op zich kost ongeveer 6 euro. Maar zoals ik schreef in mijn mail eventuele overschot betalen we netjes terug. De Lege Ton wil geen winst maken op de rug van haar auteurvrienden. Ik zal ook proberen om het zo goedkoop mogelijk te verzenden. Als ik naar de drukker ga, zal ik 600 euro moeten betalen. Indien alle auteurs op voorhand storten, is dat het beste. Op dit moment zitten we al aan 40 exemplaren. Dus we zijn nog niet over de helft. Die 6 euro is voor 100 exemplaren, bij minder wordt het duurder en bij meer goedkoper.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog geen e-mail ontvangen, maar wil er wel 5 bestellen. (als we over de honderd komen misschien 7).

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, oscar, noeki en ajstinad: wij samen zitten al over de 50. (ik wil er zelf voorlopig 15) Als alle andere mede-schijvers ook 2 of 3 boekjes bestellen moeten we de 100 makkelijk halen.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo, ik wil best nu al betalen maar weet ff niet meer hoe en waarheen. Kun je dat hier plaatsen?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste vrienden, als ik de 100 exemplaren bereik, zal ik het rekeningnummer doorgeven. Ikzelf neem er ook 20 omdat ik zelf de perscontacten een exemplaar zal bezorgen. Wie meerdere exemplaren bestelt, zal in verhouding minder verzendingskosten moeten betalen. Ik zal alles duidelijk becijferen en jullie krijgen de overschot netjes terug. De Lege Ton heeft wel een uitgeversnummer, maar wil haar bevriende auteurs een hart onder de riem steken door iets van hen uit te geven en winst maken is bij ons niet aan de orde. Wat we wel graag zouden willen hebben is als één van jullie beroemd wordt dat je ons niet vergeet. Forummers die geen mail van de Lege Ton hebben ontvangen (omdat ze geen elf-inzender zijn), kunnen hun exemplaren bestellen via ons mailadres: redactie@legeton.be. Ik zou zeggen: op naar de 100 exemplaren en dan kan ik naar de drukker!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De teller staat momenteel op 52. Een aantal auteurs hebben nog niets van hen laten horen. Ik zal hen nog eens persoonlijk een mailtje sturen. Ik zou het liefst volgende week dinsdag naar de drukker willen gaan zodat rond 15 mei het boek klaar is.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kleine rechtzetting: de teller staat op 72. Ik had mijn eigen exemplaren nog niet meegerekend.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik twijfel nog steeds. Vijf, zeven of toch tien? Of meer? Het is tenslotte wel mijn debuut en je zult altijd zien dat je mensen tegenkomt die interesse tonen (nu of in de komende twintig jaar ;) ). Ik heb geen mailtje gestuurd, want ik had er ook niet een ontvangen (tip: maak misbruik van mijn twijfel ;) ).