Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heh, ik heb toch mijn mail maar even gecontroleerd ;) Mijn kruistocht spreidt zich uit naar het gedrukte medium!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De uitslag is binnen.. ik ben net buiten de ton gevallen :( wel bijzondere waardering gekregen.. Maar ik had toch gehoopt bij de beste 4 te zitten.. De namen zeggen me niets, volgens mij niet van het forum?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben juist gaan kijken, en ik sta er bij !! (bij die vier eerste) Joepiejoepiejoepie !! Wat gaat er nu mee gebeuren? Weten ze dat ondertussen al?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij die tien met een eervolle vermelding zitten ook een paar bekende namen !! Proficiat !!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah gefeliciteerd!, mja ik ken de echte namen van hier niet ;) Ik sta als 2e genoemd bij de bijzondere waarderingen.. (Janneke van Wissen)

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben ook buiten de ton gevallen, maar wel in de bijzondere waardering. Gefeli Dio en Noekie en eventuele anderen!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is al twee van de vier, eef, ook proficiat!! Zijn die twee andere ook van hier? En van die tien eervolle vermeldingen zijn er ook een aantal duidelijk van hier hé.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal gefeli! Dio en eef, ik hoop dat jullie een leuke prijs krijgen. Ik sta ook bij de bijzondere waardering. Ik had er in extremis een paar ingestuurd. Dat zijn er dus zes van hier al...

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk niet dat er een prijs aan verbonden is, Charlie, maar het zou natuurlijk wél leuk zijn. Ik tel er ook nog meer van hier, Zjors. Die zullen zich hier ook nog wel laten horen zeker? Eigenlijk is dat wel plezant dat er zoveel van hier in de 'prijzen' gevallen zijn. Minstens de helft, gok ik.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
De prijs is dat die beste 4 op een 'speciale' manier worden uitgegeven en de anderen 'gewoon' op papier.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
jullie allemaal van harte gefeliciteerd. Leuk stukje erkenning :) Sabarinde *applaudiseert*. Haar familie kijkt haar verbaasd aan. Wie klapt er nu voor een computerscherm?? Maar ja, dat doe je als forumgenoten elven.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Net buiten de ton gevallen, maar ook bijzondere waardering. Toch leuk om gewaardeerd te worden. :) Gefeliciteerd Dio en Eef! Benieuwd wat het bijzondere medium wordt. De nieuwsbalk onder in het scherm bij CNN?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
AAAAHHH!!!! Dat meen je niet! Een eervolle vermelding!!! AAAAH!!!!! Gefeliciteerd, Eef en Dio. En Noekie, Oscar Z., Trannel en Jacqueline (en mezelf (a)) en volgens mij zag ik Marria ook nog bij die eervolle vermeldingen... Trannel, jij ook een eervolle vermelding zeg je, welke is van jou dan?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel voor al die felicitaties! En proficiat aan al de anderen die een eervolle vermelding kregen en bij die eerste vier staan. Nog een paar namen, en ze zijn allemaal van 'schrijven online'.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Forummers Alvast gefeliciteerd voor alle winnaars en de eervolle vermeldingen. Dat er heel wat forummers bij zijn, ligt voor de hand gelet op het intensief mailverkeer op deze plaats. Aan de andere kant is het duidelijk dat hier wat talent schuilt. Het doet de Lege Ton deugd dat ik mijn collega-auteurs een voorzetje kan geven op weg naar de roem. Zij verdienen dit. Of we het nu een wedstrijd noemen of een zoektocht, helaas zijn er winnaars (of geselecteerden) en verliezers. Dat is de keerzijde van de medaille. In elk geval, laat het niet aan je hart komen en blijf schrijven. Elke inzender van een elfje deed zijn best en heeft de Tonsurfer verbluft en ontroering of een glimlach gebracht en dat is op zich al een verdienste. Blijf ze schrijven!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank u wel Ludo, ik doe mijn best en... "Elke inzender van een elfje deed zijn best en heeft de Tonsurfer verbluft en ontroering of een glimlach gebracht" ...Dat is inderdaad mooi.