Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Ik ben weer veel te vroeg wakker, dus kom ik nog wat rondneuzen op die prachtige site die ik een paar dagen geleden ontdekt heb. Al vele uren ben ik zoet geweest met lezen en bijleren. Terwijl nog een paar elfjes opgeschreven: schrijven geen flauwekul passie zonder weerga belangrijkste doel behalve uitgeven voldoening schrijvenonline prachtige site schrijvers onder elkaar we steken iets op leerrijk schrijven een passie elke dag opnieuw ergernis twijfel opluchting oef af Groetjes van Dio

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ter ere van mijn nieuwe avator heb ik ook maar eens geprobeerd of ik er iets van kan brouwen: Hond Friese stabij maar niet raszuiver We noemen je voortaan Stabijna Stabijna Geweldige hond Maar pas op Als Bijke Bijte wordt Stabijter Bijke ik, jij Sta me bij Stabij, stabijna of stabijter? Stabijke Vampier Donkere nacht De tafel gedekt Wachtend op het hoofdgerecht Jij! Eigenlijk zouden de eerste drie elfjes samen een mega-elf (hoe noem je dat?) kunnen vormen, maar dat is wellicht een heel ander verhaal ;-). Zouden deze leuk genoeg zijn om in te sturen?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
elfjes leuk verhaal jouw creatief vermogen waarom dan toch twijfelen stuur of: ;) stuur of niet misschien toch wel wat als ik uitstel doen

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twijfel altijd weer Uitstel en afstel Het leven is hard Perfectionist Ik twijfel dus vaak, kan het beter, maak ik geen domme fouten, is het ook niet-objectief nog leuk enz. Maar ik stuur ze gewoon op, thanx voor je elfjes.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb er weer een paar ingestuurd. Leuk tijdverdrijf.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oscar Z. Ze staan op de website. Trouwens de Lege Ton gaat de elver die hen vat op een speciale manier uitgeven.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mc King Ik bedoel natuurlijk, zou je je elver niet opsturen naar de Lege Ton. Er staan trouwens juweeltjes in dit forum. Laat de surfers van de Lege Ton ook eens genieten. Dus oproep naar de forummers: mail je elver naar redactie@legeton.be.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He Ludo, als je die elvers gaat uitgeven dan vraag je de schrijvers toch wel keurig om toestemming?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een sfeerimpressie vanaf de autoweg toen ik naar huis reed. Molen Eenzaam draaiend Voor goudblauwe lucht Zwaait afscheid naar augustus Onvermoeibaar

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aart lacht hard maar niet uit lacht Lúthien alleen vrolijk toe (beetje melig nu vandaar :P )

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
aart lacht graag 't geeft niet hij lacht lúthien alleen toe gezellig is het hier op het forum waar schijvers elkaar ontmoeten

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Natuurlijk, maar we geven slechts één (of enkele) elvers uit en dit op een speciale manier, d.w.z. al zeker niet in klassieke boekvorm.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat dan? Zoals ze bij 'Loesje' doen? Op posters of flyers, menu's of servetten misschien?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze dichtvorm is toch redelijk bekend. Twee jaar geleden zat mijn zoontje in groep 6, hij moest toen ieder maand een elfje schrijven. Inmiddels heeft hij een schriftje vol.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Dank je