Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo wil je deze er ook neerzetten? stad verbrand centrum resten van oorlog radioactieve lijken op straat atoombom

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Whahahaha! Ik dichten? Misschien elfjes, maar verder? Moet ik toch echt eerst meer gedichten gaan lezen voor ik het beter kan (volgens de gedichtenkenners op ZZ). En moet ik maar net inspiratie hebben. Of m'n dichtslip aanhebben (zoals nu kennelijk) (zie Salonwoordenboek voor betekenis).

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Collega-schrijvers Je hebt nog 5 dagen tijd om een elfje in te sturen naar redactie@legeton.be. Op 4 november haalt De Lege Ton van Diogenes alle elfjes van de website en bezorgt ze aan het panel dat gaat oordelen over de ingestuurde elfjes. Rond 15 november verschijnt de uitslag op de website van de Lege Ton.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thuis heb ik er nog een paar. Ik zet ze hier wel neer als ik ze heb en helemaal tevreden over ben :)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Forummers Vandaag is het de laatste dag dat jullie een elver kunnen insturen. De Lege Ton heeft ondertussen meer dan 100 inzendingen mogen ontvangen. Tot 4 november blijven ze op de website van De Lege Ton en dan halen we ze eraf om door te geven aan het panel. Drie gaan we belonen. Wat we met de anderen gaan doen, wordt vrijdag beslist. Je kan de info blijven volgen op de website van De Lege Ton. In elk geval krijgen de drie uitgekozen auteurs webruimte op de website van De Lege Ton.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo ben ik dan nog net op tijd? Sorry was het even bijna vergeten! ingesneeuwd wegen, huizen geen stroom meer slapen niet genoeg dekens doodgevroren ingesneeuwd koud hebben vastzitten met auto kunnen alleen wachten op redding liefde twee jongens kussen tongen strelen iedereen die het ziet niemand koud ijzel sneeuw het hele land nergens is het niet winter

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Aart: Binnen enkele minuten staan ze op onze website. De Lege Ton sluit dan de mogelijkheid tot inzendingen af. In elk geval wil De Lege Ton deze zoektocht naar elfjes volgend jaar herhalen.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste forummers De geselecteerde elfjes zijn gekend. Er zijn 114 elfjes verzonden naar De Lege Ton. Het was zeer moeilijk voor het panel omdat zij er maar drie mochten selecteren voor de speciale publicatie. In extremis heeft De Lege Ton beslist om er vier uit te laten kiezen. Op 25 november zetten we de geselecteerde elfjes op de website van De Lege Ton. Voordat het zover is, krijgen alle auteurs die een elfje inzonden een mail van De Lege Ton om het een en ander qua auteurschap te regelen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb de mail gekregen Ludo... Wow. Ben aardig overdonderd. Mijn eerste publicatie... Tuurlijk geef ik toestemming! Je leest mijn mail wel.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeker een leuk idee! Ik heb ook toestemming gegeven en feliciteer bij deze de schrijvers die meegedaan hebben. Aart,...hartstikke goed hè?!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Me 2.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eef, ja! Leuk, jij komt ook in het boek. Sabarinde, bedankt! Noekie, ja! Dat moet natuurlijk gebeuren! :D Ook al denk ik niet dat ik tegen Oscar opkan... maar dan kan ik nog blij zijn. Een forummer wint dan! :D