Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Ludo, ik had je al een e-mail gestuurd met dezelfde vraag, maar nog geen antwoord gekregen. Heb je mijn overschrijving al ontvangen? Het is namelijk een poos geleden al afgeschreven, maar ik heb nog geen ontvangstbevestiging (en haal me nu allerlei redenen in het hoofd waarom het mis kan zijn gegaan...).

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ajstinad: ik heb vandaag verschillende mails verstuurd naar de auteurs die reeds betaald hebben. Kan je dit bevestigen?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ludo een site maken lukt gewoon niet. Heb je trouwens nog gereageerd op die mail? Ik heb in ieder geval geen reactie gehad.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik werken moet niet altijd leuk maar het moet toch geld Zij nieuwe vriend ik niet blij zij nu wel blij gelukkig hij altijd laat nu niet meer hij gisteren dood gereden zonde

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ludo Heb geen mail gehad volgens mij. Wel betaald en dat heb je ook al bevestigd. Boeken al onderweg?

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Oscar: de mail vertrekt vandaag of morgen. Ik verwacht eind deze week een bericht van de drukker. Dan inpakken en opsturen naar de auteurs. Trouwens tijdens het weekend komt de Raad van 'T Onbestuur bijeen want we hebben een nieuw idee. Nog even uitwerken en dan op onze website (die ook in de loop van deze week aangepast zal worden met nieuwe kortverhalen en een nieuwe rubriek).

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Collega-auteurs Normaal gezien moeten jullie nu een mail van mij ontvangen hebben. @MichaM: Oogst 2007 zal inderdaad ook via de website besteld kunnen worden. Maar let op, op is op. De Lege Ton voorziet nooit een tweede druk, maar er moet altijd een eerste keer zijn.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nederlanders: hebben jullie betaald met de shared-optie voor de kosten? Wanneer ik de optie kies, waarbij bijkomende kosten voor mezelf zijn moet ik 8,00 euro aan de bank betalen. Maar met shared weet ik niet wat er gebeurt.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog geen e-mail ontvangen. Het geld is 2 mei afgeschreven onder mijn omgekeerde naam (cryptisch ;-) ) , hopelijk kun je bevestigen dat het is aangekomen? Groetjes Ajstinad Amedeor

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat het goed is gegaan! Nu de laatste loodjes nog, ik kan niet wachten tot ik ze in ontvangst mag nemen. Trannel: Ik heb het overgemaakt met de 'shared'-optie, daar zijn geen kosten aan verbonden (ook niet voor de andere partij).

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo, Mijn geld, € 7,50 is op 29-04 overgemaakt, maar ik heb geen mail ontvangen. Ik hoop dat het toch is aangekomen? Al mijn gegevens stonden erbij vermeld.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trannel: Ik heb het overgemaakt met de 'shared'-optie, daar zijn geen kosten aan verbonden (ook niet voor de andere partij).
Bedankt. Dan ga ik nu ook snel het geld overmaken.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ajstinad: ik heb mijn mail naar jou terug gekregen. Kan je het juiste mailadres zenden aan redactie@legeton.be? @Jacqueline: ik heb je betaling ontvangen en normaal gezien heb ik ook een mail naar je gestuurd.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Collega-auteurs Ik ben daarstraks naar de drukker geweest. Het boekje is gedrukt en wordt afgewerkt. Woensdag mag ik ze gaan halen. Ik probeer ze dan zo snel mogelijk naar de post te brengen. Ik bericht wel op dit forum wanneer ik ze effectief op de post heb gedaan. Hou vanaf volgende week ook onze website in het oog. Tijdens het weekend komen de legetonners bij elkaar om weer wat te uit te broeden.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vrienden Ik heb al van een paar elven-auteurs een korte bio ontvangen voor de persmap. Maandag sluit ik af en stuur de persmededeling van het verschijnen van Oogst 2007 naar de media. Centraal zal een elfje staan van Eef dat perfect de opzet van de bundel weergeeft. Dit elfje staat trouwens op de achterflap van de bundel. Uiteindelijk hebben 25 auteurs aan deze bundel meegewerkt. Een groot deel komt uit dit forum. Ik zal dan ook een persmededeling sturen naar de redactie van Schrijven. In de loop van volgende week mogen jullie de bestelde bundels verwachten. Alvast bedankt voor de samenwerking en tot een volgende zoektocht / opdracht.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannend! Een korte bio? Heb ik weer een mailtje gemist? (niet dat ik een bio heb, maar als ik mijn website daarin mag vermelden, stuur ik graag eentje op ;) ). Ik ben reuze benieuwd hoe het eruit ziet *wat duurt wachten lang ;) *

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had het mailtje ook gemist en alsnog iets gemaild, hopelijk is het niet te laat ;)

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
http://www.jetamia.nl/rattenfotos/LegeTonVanDiogenes.jpg Stabijna is trots op zijn baasje die met een elf over hem in dit boekje staat. *baasje is ook een beetje trots op zichzelf* Geweldig, mijn eerste uitgegeven 22 woorden ;). Bedankt Lege Ton Van Diogenes!!!

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vrienden-auteurs Op de website van de Lege Ton staat nu ook een bestelformulier voor Oogst 2007 (rubriek Publicaties).

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, jij hebt 'm al! het ziet er goed uit! Leuke foto. Bij mij is de post net geweest maar hij heeft nog niets gebracht. :(

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou vereerd zijn als de foto op de website komt, Ludo. Evt. mag mijn naam erbij, maar dat is niet verplicht (hond heet trouwens Bobby). Ik wil hem zelf ook gaan gebruiken voor promotionele doeleinden (de foto en de hond ;) ). Ik ben momenteel de stabijna als 'ras' aan het promoten, tzt zal ik het vervangen door het 'ras' uit mijn avator ;) )

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja, bedankt Ludo van de Lege Ton. het boekje zat bij al mijn verjaardagskaarten en was een dubbele kaart natuurlijk. Ik ben er heel blij mee, leuk zo'n kadootje per post.