Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, er werd net een doosje bij mij afgeleverd. Het boekje ziet erheel mooi uit. Jullie hebben er hard aan gewerkt. Ludo en Eef (vergeet ik iemand?) bedankt.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu ben ik dubbel zo trots! ;). Ik vond de voorkanttekening ook erg mooi en schattig. 'Elferig' is misschien een beter woord. Ik heb het boekje nog niet van voor tot eind gelezen, maar wel alle elfjes. Het is toch wel een 'glimlach'-boekje geworden. Leuk ook om de elfjes van bekenden (forumbekenden is misschien een beter woord ;) ) te lezen ;). Ook alle auteurs nog gefeliciTAART, hè ;).

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb de Oogst 2007 ook ontvangen. Mooie afwisseling tussen de elvers en de verhalen. Ik heb hem nog niet helemaal uit. Ik zag dat de pagina's niet genummerd waren, nu hoeft dat ook niet persé, maar ik vind het altijd wel mooi. Voor de rest, mooi boekje. Ik kijk uit naar de volgende elverwedstrijd.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het formulier op de site ingevuld (alleen e-mailadres want mijn adres moet anders) maar nog steeds geen bevestigingsmail met totaalprijs enzo... klopt dat?

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@MichaM: we hebben een blancoformulier ontvangen met alleen 2 exemplaren ingevuld. De rest was leeg. Dus even opnieuw proberen.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja... Omdat adres etc niet verplicht was (geen sterretje, tenslotte). Fijn ook wel dat dat even gemeld wordt via mail... :s Zoals ik al zei, mijn adres past niet in de opmaak zoals jullie die in het formulier willen, dus ik dacht, als het toch niet verplicht is, mail ik het wel als ik het totaalbedrag via mail krijg.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo, kan jij ergens zien hoeveel boekjes er verkocht worden? Lijkt me wel leuk om te weten, op een gegeven moment.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo, kan jij ergens zien hoeveel boekjes er verkocht worden? Lijkt me wel leuk om te weten, op een gegeven moment.
Ik weet dat Ludo of vakantie gaat/is, dus ik ben even zo vrij om te antwoorden. Ludo weet precies hoeveel boekjes er gedrukt/besteld zijn, omdat het allemaal in eigen beheer gedaan is. Ik weet dat er niet heel veel gedrukt zijn en dat het boekje een echte "collectors item" zal worden.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Ludo en andere lege tonners Ik heb het bestelformulier op de site ingevuld en verstuurd. Niets gehoord. Daarna een mailtje verstuurd. Ook niets op gehoord. Hoe kom ik dan in contact met jullie?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ludo is op vakantie, waarschijnlijk duurt het daarom even voor je antwoord krijgt.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vrienden-auteurs Vanaf 1 juli ben ik terug op post in de Lege Ton. Ik zal jullie dan informeren. @Eef: bedankt voor de honneurs waar te nemen.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vanaf vandaag begint een nieuwe zoektocht naar elfjes. Info op de website van de Lege Ton.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga m´n best doen :) ... Heb zojuist elf elfjes ingestuurd :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat er specifiek bij staat "velden met een * zijn verplicht" en als je dan de velden zonder sterretje dus NIET invult, wordt a) je bestelling niet in behandeling genomen en krijg je b) niet eens bericht dat dat niet gebeurt.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De redactie van de Lege Ton heeft een aantal blanco inzendformulieren ontvangen. Normaal gezien bevestig ik aan de inzenders via aparte mail dat de Lege Ton iets ontvangen heeft. Als je dus niets ontvangt, is er iets misgegaan. Opnieuw proberen of via dit forum mij op de hoogte brengen.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ MichaM: ik zal zo snel mogelijk de inzendformulieren aanpassen. Mijn dank voor de opmerking.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet je zeker dat het formulier wel in alle browsers werkt, dan? Ik gebruik FireFox... Als er meerdere blanco formulieren binnenkomen, klopt daar iets niet. Edit: ik heb even in de bron gekeken en het zal ongetwijfeld aan de site liggen, er zit allerlei microsoft troep in.