Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Manuscripten gezocht voor De Gestreepte Boekjes

Pica Educatief te Zoetermeer is uitgever van de kinderboekenserie De Gestreepte Boekjes. De serie wordt onder andere aangeboden in abonnementsvorm en heeft ten doel met het kind mee te groeien. Meer informatie hierover is te vinden op www.degestreepteboekjes.nl. Over enige tijd hebben we ruimte om enkele losse verhalen te publiceren voor kinderen in groep 8 van het basisonderwijs. Om in aanmerking te komen voor publicatie dient het uiteindelijke manuscript een lengte te hebben tussen de 5000 en 6000 woorden. Het is wenselijk dat de verhalen zijn opgedeeld in 3 tot 6 hoofdstukken. Uiteraard dient het verhaal qua onderwerp en woordkeuze aan te sluiten bij kinderen van 11 en 12 jaar. Manuscripten kunnen worden aangeboden via e-mailadres verhaal@pica-educatief.nl. Het is ook mogelijk om in eerste instantie een globale verhaalbeschrijving en het eerste stuk van het verhaal (minimaal 500 woorden) aan te bieden ter beoordeling. EDIT: Manuscripten kunnen worden ingezonden tot en met 31 maart 2012. Iedere inzender krijgt binnen drie maanden bericht. Over de inhoud van de beoordeling van een manuscript wordt niet gecorrespondeerd.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Net op de valreep stuurde ik nog een verhaal. Het is heel anders dan het vorige en heel anders dan wat ik gewoonlijk doe.Hoplijk brengt dat geluk. Enfin, nu nog drie maanden wachten. Nog veel geluk allemaal. Erika

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn verhaalidee dat goedgekeurd was uitgewerkt en op 25 januari opgestuurd. Nog niet gehoord of het oke is. Inmiddels weet ik van 1 iemand buiten dit forum dat een verhaal is aangenomen.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjors, weet je van iemand buiten het forum dat een verhaal van iemand van buiten het forum is aangenomen of weet je van iemand buiten het forum dat het verhaal van iemand van binnen het forum is aangenomen? hihi

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoera, er is hier een ja! Ben blij! Mijn verhaal valt in de categorie vriendschap en spannend en water. Heel veel water!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proficiat! Het werd ook weer eens tijd voor een gunstig bericht. :thumbsup: Heel veel water? De zee? Tropische stortbuien? Ze zijn bij de zwemclub? :)

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd Zjors :) Ik heb ook eindelijk iets terug van mijn twijfelverhaal! Ik mag het verhaal in ieder geval uitwerken, een fijn bericht dus wat het wachten helemaal goed maakt!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd, Zjors! Water, ik ben benieuwd! :thumbsup: SoukeM ook gefeliciteerd en succes met uitwerken. :nod: Hebben jullie het vanmiddag gehoord? Hier nog steeds geen reactie op mijn in december ingezonden verhaal.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even een vrolijker lijstje neerzetten! :D De lijst Anna2005 - verhaalidee Cateau - volledig verhaal Jaaaa!!! :nod: :thumbsup: :D Cateau - verhaalidee Ceridwen - verhaalidee Corinne1 - volledig verhaal EileenO - verhaalidee (1) - twijfel EileenO - verhaalidee (2) EileenO - verhaalidee (3) ElsDeVuyst - volledig verhaal ema - volledig verhaal Erika - volledig verhaal Hay - verhaalidee M - volledig verhaal Madelief - verhaalidee Marria - verhaalidee - Jaaaa!!! :nod: :thumbsup: :D Marria - volledig verhaal Ninah - verhaalidee - afgewezen SoukeM - verhaalidee - uitwerken! Suma - verhaalidee Via - verhaalidee (1) - twijfel Via - verhaalidee (2) Wiske - volledig verhaal Zjors - verhaalidee - Jaaaa!!! :nod: :thumbsup: :D

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjors en Souke. Super! Heerlijk, hier weer eens een positief bericht te zien!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 heel ei en een half ei, geen slechte score voor Pasen! Gefeliciteerd Zjors en Souke! De rest broedt voort! Succes. Fingers Crossed!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn! Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd Zjors en Souke. Heb inmiddels ongevraagd het hele verhaal ingestuurd van mijn verhaalidee van oktober aangezien het inmiddels ´af´was (aaah duurt lang, heb geen nagels meer over) dus nu een idee en een verhaal nog in de running. Afwachten maar weer.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cateau, hadden ze nog helemaal niets laten weten van dat verhaalidee van oktober? Of stond je al op 'twijfel'?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Da's al beter dan een njet ;). En kan me voorstellen dat er nu nog wel wat meer op de twijfelstapel komen aangezien er geen nieuwe verhalen meer ingestuurd worden. Ze willen hun opties wat open houden natuurlijk. Benieuwd of ik - en nog anderen - vandaag ook antwoord krijgen.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Via, dat zou letterlijk mijn tekst kunnen zijn. Mijn verhaalidee ligt op de stapel om nogmaals besproken te worden!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Via, dat zou letterlijk mijn tekst kunnen zijn. Mijn verhaalidee ligt op de stapel om nogmaals besproken te worden!
Je zal hetzelfde mailtje hebben gekregen. :) Hopen voor jou ook, NinaH!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Via, dat zou letterlijk mijn tekst kunnen zijn. Mijn verhaalidee ligt op de stapel om nogmaals besproken te worden!
Je zal hetzelfde mailtje hebben gekregen. :)
En ongeveer tegelijkertijd! Nu hopen dat twijfel uitwerken wordt. Ninah, ik duim ook voor jou.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn verhaalidee op 9 februari ingestuurd, dus als ze de woensdag aanhouden om berichten te versturen moet ik nog precies vier weken geduld oefenen. Dan zitten we in Griekenland, dus dat wordt even tussendoor een wifipunt opzoeken. Daarna zoeken we een terrasje, óf om iets te vieren óf om het verdriet meteen maar weg te spoelen. :D Tussendoor blijf ik duimen voor de mensen op de twijfelstapel. Dat is natuurlijk helemaal spannend. :thumbsup: