Uitgeefland

Het lijkt mij leuk om een speciale thread aan te maken over "de schrijvers" op deze site (wij dus) en onze ervaringen tot nu toe met de uitgevers. Waarin we kunnen bijhouden hoever een ieder is. Eufdrie bijvoorbeeld, gaat volgende week haar manuscript voor de eerste keer insturen naar de uitgevers. Cobra heeft dit een tijdje geleden al gedaan. En Alexa heeft zelfs al een contract ondertekend!
Daarentegen lijken Harry Anders en Mario Kluser de voorkeur te geven aan een uitgave in eigen beheer.
Mijn idee is om elkaar via deze thread op de hoogte te houden van onze eigen stand van zaken bij de uitgevers. Bijvoorbeeld: is er een reactie gekomen? Ga je (op advies) herschrijven? Heb je net als Cobra te horen gekregen dat het wel eens een half jaar kan duren voordat je meer weet? Of heb je misschien intussen al gedebuteerd? Deel je ervaringen!!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Haha, doe ik ook hier even mijn vreugdedansje in de rondte.

GEFELICITEERT!!!!!

14 november 2006 - 18:35

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wij dansen de samba! :D
Dansen met Stancia op haar succes! 8)

14 november 2006 - 18:52

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben nog wat vers van de pers maar toch 'Van Harte' :lol:

Zijn er alleen maar geweldige schrijvers op dit Forum?

Ik ging net een wijntje openmaken. Maar nu met een echte reden.

14 november 2006 - 19:15

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Er zijn op dit forum inderdaad alleen geweldige schrijvers of schrijvers die dat binnen afzienbare tijd worden, doordat we ze met zijn allen door de hobbels heenslepen!!

14 november 2006 - 19:47

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

En ik dans graag mee op de tonen van "what a wonderful feeling"... Ontzettend gefeliciteerd!!!

14 november 2006 - 20:40

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Alhoewel ik mijn roman nog lang niet voltooid heb wil ik jullie allemaal suc6 wensen! Ik vind het erg interessant om jullie ervaringen te lezen. Dit topic is ook heel leerzaam voor mensen die hun boek nog niet afhebben. Ook ik leer hier heel van!

14 november 2006 - 21:25

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

stancia wrote:
Ik heb een uitgever gevonden!

Stancia, heel hartelijk gefeliciteerd, geweldig nieuws!

Mijn complimenten aan het forum voor het warme meeleven met ieder's (heel veel) wel en (gelukkig weinig) wee :P

14 november 2006 - 22:13

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stancia,

wat ben ik blij voor je! gefeliciteerd, ik dacht ik ga even afsluiten, maar nu ga ik nog even achteruit zitten meegenieten.

Odile

15 november 2006 - 0:23

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wauw Stans! Tjee. Ik ben superlaat met reageren sorry, ik mis weer van alles, ben ff erg druk. Maar is het die van vrijdag geworden? Wat zal de ander balen! Goed dat je je over je schuldgevoel hebt heengezet! Er kan er maar 1 je boek uitgeven, en die ander heeft pech. Zo gaat dat nou eenmaal. Gaaf joh, ben je nog aan het zweven...?

15 november 2006 - 9:31

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stancia, gefeliciteerd! Moet wel een heerlijk gevoel zijn...!! :P

15 november 2006 - 9:49

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wauw, ik ben even weg en er is al weer een schrijver die uitgegeven gaat worden. Wat een geweldig nieuws.
:arrow: !!!VAN HARTE GEFELICITEERD STANCIA!!! :P :)

15 november 2006 - 11:36

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

:D WOW! :D GEFELICITEERD!!!! Je zult wel in de zevende hemel zweven intussen!!!! Veel succes en ook geduld toegewenst tot volgend jaar september!!!

15 november 2006 - 11:45

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Jeetje, wat een geweldige reacties. Ben er echt een beetje stil van. Jullie zijn echt geweldig. Ik zweef nog steeds, zal wel een poosje duren voor ik weer op aarde ben. En ja, Roos, het is die van vrijdag, (wat uiteindelijk afgelopen maandag is geworden).
En ook heb ik vanmorgen voldoende moed verzameld om die andere uitgever per telefoon het 'slechte' nieuws te brengen. Dat vond ik dus doodeng en zo moeilijk. Ik vind het sowieso moeilijk iemand teleur te stellen :? En had hem bijna een ander verhaal aangeboden maar wist me nog net te beheersen.

15 november 2006 - 14:37

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

@ Stancia:

Je kan het meid! :lol: Ben trots op je!

Groet,

Raven.

16 november 2006 - 2:26

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoera Stancia!
Van harte gefeliciteerd! Wat een luxe-positie zeg, dat je een uitgever kunt 'dumpen'...:lol:

16 november 2006 - 9:09

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Eerlijk gezegd kunnen zulk soort luxueuze dingen me gestolen worden. Had echt al een paar dagen pijn in mijn buik :cry:

16 november 2006 - 9:11