Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

elf dichtvorm

De Lege Ton van Diogenes nodigt op haar website poëten uit die elven kunnen schrijven. Het gaat om een dichtvorm opgebouwd uit vijf regels. Info op www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is heel makkelijk hoor :) Een elfje schrijven 1 woord 2 woorden 3 woorden 4 woorden 1 woord En dat is dan het gedichtje :) Voorbeeldje (fictief hoor): Sanne Altijd vrolijk Ze lacht veel Ze is mijn vriendin Blij Nouja er zitten ook nog bepaalde dingen aan elke regel, bij de ene regel vertel je dit en bij de andere dat. Maar hier komt het wel een beetje op neer. (lees nu pas de site erbij, maargoed) Maar dit moest ik 2 jaar geleden ook doen op de pabo, elfjes bedenken. Ik kan nu geen goeie bedenken,maar dit was ook even een simpel voorbeeldje die geen diepte heeft haha :)

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oscar Leest berichtje Vindt het grappig Misschien probeer ik het Leuk

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ehhh Ludo, dan moet ik even een goede bedenken, deze was niet erg diepgaand ;) Als ik een leuke kan bedenken zal ik hem wel even doormailen! :)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een paar elfjes bedacht, alleen geen een kan er tippen aan de eerst die ik heb opgeschreven. Ik zet hem hier even, hij is ook gemaild naar legeton Ludo. Kind Ouders verloren Bang en verdrietig Midden in de oorlog Alleen

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo'n forum als dit lijkt me een prima plaats voor een van mijn eerste publicaties! recept men neme voor vier personen aardappelen, vlees en groente smakelijk! dmnk

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar je een elfje op zet doet er eigenlijk niet toe. Het is een aardig tijdverdrijf. dilemma mooie dag druk druk druk wat kan je doen? niets dmnk

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ik ben ook wel trots op deze, sabarinde :) Het was de enige die echt goed gelukt is. Ik heb nog wel 1 andere die ook wel mooi is, maar toch vind ik die ander net mooier :) Kanker Een moeder Verlaat haar kinderen Bang voor de dood Ongewild

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach, een elfje, is geen kunst, gewoon een goede zin, breken. Vorm is slechts een middel om gedachten vast te houden dicht.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een elfje hoort juist niet in 1 zin door te lopen Hjalmar ;) Het is de bedoeling een verhaal te schrijven met slechts elf woorden. Het moeten echt losse zinnen zijn.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Whisky vloeibaar haardvuur turf en rook nu ben ik dronken oeps :')

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Foto Wil niet! Je moet, schat Nou goed dan. Vooruit. Klik. Best leuk eigenlijk. Vooral op kaarten enzo. Leuk i.c.m. de eigengemaakte kaarten van Hallmark.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goeienavond allemaal, Ik ben nieuw hier, en val maar meteen met de deur in huis: zoontje speurt rond vult zijn zakken met eikels, stenen, takken kinderschatten Vergeefs vocht vader verdrietig verder voor vrede vrijheid vreugde vriendschap verloren eindelijk ik rij net als zovelen heb ook een rijbewijs file twee plus twee geeft altijd vier en twee maal twee ook Groetjes van Dio