Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

bundelen

's Nachts ontstaan vaak de beste ideeën, toch? Zo ook vannacht. Ineens zag ik het voor me: mijn beste columns in een bundel. Natuurlijk, het idee is niet origineel, maar ik sprong er wel door mijn bed uit. Weg was de rust! Bovendien bedacht ik dat misschien de buurtsuper in ons dorp wel zijn medewerking zou willen verlenen door het op de toonbank bij de kassa te leggen. Zal ik de sprong wagen? Zal ik een uitgever gaan opsnorren?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gaat steeds spannender worden. Gisterenavond belde de journalist van het Dagblad van Noord-Holland en vertelde dat ze van het verhaal van Sabarinde en mij een groot artikel willen maken. ( wat is groot? ) Daarom plaatsen ze het in een zaterdagkrant. Kómende zaterdag! :D Ook willen ze er een fragment van ons manusje bij doen. Ik heb voor het eerste deel gekozen, omdat Sabarinde en ik daarin erg mooi op elkaar aansluiten. Nu loop ik dus een beetje te jodelen. :lol:

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joechei! Yes! :thumbsup: Wát leuk, Pluis! En óók voor sabarinde, natuurlijk! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, is die krant hier in het warme zuiden ook verkrijgbaar? Plaats het artikel asjeblieft ook maar hier, voor alle zekerheid. (vanmorgen hoorde ik je jodelen zelfs helelmaal hier. Mooi hoor.) Succes.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Ros, ik zal proberen om de boel hier te plaatsen, want ons dagblad haalt, denk ik, niet het zuiden. Alhoewel...het is wel een onderdeel van de Telegraaf.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jodelodiehietie Pluis en Sabarinde!!! Vliegen ze nu ook even naar Australie om een foto van Sabarinde te maken? Staat die krant niet online, Pluis?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Pluis! Wat goed allemaal! Gewoon hier blijven komen als je beroemd ben oké. :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluisebol en Sabarinde, geweldig!! Allebei in de krant en nog een stukje van jullie verhaal erbij ook :) Waar is Sabarinde eigenlijk, ik zag haar al een hele tijd niet in dit topic? :confused:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Waus, ik mis haar ook, want het is een feestje van ons samen. Ik weet alleen dat ze het momenteel heel druk heeft.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet ze wel dat ze morgen in de krant komt aan de andere kant van de wereld (voor haar dan)? :D Pluis opsturen die krant naar haar! Ik kan er helaas niet aankomen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Idd! Sabarinde moet nu een keer lijfelijk aanwezig zijn! Weet je toevallig al wanneer het zover is? :D

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ahh hier ben ik. Had me even verstopt in de woestijn, maar Waus vond me. :) Alles is in de goede handen van Pluisebol die me van elke stap op de hoogte heeft gehouden. Ik hou haar virtuele hand in deze vast. Heel leuk om te lezen hoe enthousiast jullie allemaal zijn. Bedankt. En die internationale offline meeting komt er vast ook een keer.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sabarinde je bent er! Leuk :) En Pluis heeft de krant al zei ze op ZZ... waar blijft ze om het te vertellen? PLUIS?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi, hi, Waus! Ik stuiter nog steeds. Sabarinde en ik hebben het gepresteerd om een HALVE PAGINA in de krant te beslaan. Ook is er een deel van het verhaal van Sabarinde en mij geplaatst; Sabarinde aan de linkerkant en ik aan de rechter. Daartussen heeft de journalist zijn verhaal over ons geplaatst. Ik weet niet of er al een link is, anders moet ik scannen. Maar dit formaat heb ik nog nooit gescand, dus moet ik wachten op mijn dochters hulp. Ik voel me net of ik jarig ben. En jij, Sabarinde?