Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

bundelen

's Nachts ontstaan vaak de beste ideeën, toch? Zo ook vannacht. Ineens zag ik het voor me: mijn beste columns in een bundel. Natuurlijk, het idee is niet origineel, maar ik sprong er wel door mijn bed uit. Weg was de rust! Bovendien bedacht ik dat misschien de buurtsuper in ons dorp wel zijn medewerking zou willen verlenen door het op de toonbank bij de kassa te leggen. Zal ik de sprong wagen? Zal ik een uitgever gaan opsnorren?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"Pratende Pluizebollen nog aan toe!"
:D 'Pluisebol op haar vertelstokje' 'Een kijkje in het leven van een kaketoe'

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, lieve mensen, wat een heerlijke reacties! Ik zit hier te blozen op mijn stoeltje. Aan jullie zal het niet liggen. Met een toast op jullie ga ik straks lekker onder zijl, waarbij ik ga nadenken. Proost!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proost, Pluis! Laat je het weten als je eruit bent? Ik ben heel benieuwd... dat columnboek van je zalk er komen!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
O jongens, ik spring bijna uit elkaar! Ik móet het even kwijt. Ik heb mijn manus, dat ik had gemaakt voor de Flanderswedstrijd, aan een vriend meegegeven die docent is aan de muziekschool in Hoorn. Dat manus vertelt het verhaal van een muzieknootje. Nu schoot de directeur van de week onze vriend aan en zei dat hij even tien minuten met hem wilde praten over dat verhaal. Dat gesprek moet ergens deze week plaatshebben. Zou dat betekenen...??? Anders had hij het toch gewoon terug gegeven??? En alweer: WAT DUURT WACHTEN LANG!!!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het de directeur van de muziekschool? Of van de Flanderswedstrijd? (Ik ken de Flanderswedstrijd niet, sorry). In elk geval: érg spannend! Toi toi toi! :thumbsup:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, ik ben niet echt duidelijk. De Flandersjury (van de Vlaamse filmpjes) vond het verhaal leuk, maar voor een te beperkt publiek. Toen dacht ik aan de muziekschool, waar die vriend van ons les geeft. Via hem is het manuscript dus bij de directeur beland.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
oh Pluis, wat spannend. Kom maar gauw bij mij op bezoek, dan duurt het wachten niet zo lang. Tegen de tijd dat je weer terug bent is het al uitgegeven. :thumbsup:

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, misschien gaat mijn fantasie niet ver genoeg en/of denk ik te beperkt, maar wat zou de directeur van een muziekschool met een manuscript kunnen doen?http://www.mediawatchers.nl/smileys/geenidee.gif

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, misschien gaat mijn fantasie niet ver genoeg en/of denk ik te beperkt, maar wat zou de directeur van een muziekschool met een manuscript kunnen doen?http://www.mediawatchers.nl/smileys/geenidee.gif
Een musical natuurlijk! Pluisebol de Mol! Maar zonder gekheid, gaaf voor je Pluis, ik duim met je mee.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
of een acht daags muziekfestival, waarvan iedere dag als thema één noot heeft en over de acht dagen het hele boek van Pluis verteld wordt.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, misschien gaat mijn fantasie niet ver genoeg en/of denk ik te beperkt, maar wat zou de directeur van een muziekschool met een manuscript kunnen doen?http://www.mediawatchers.nl/smileys/geenidee.gif
Hi, hi, misschien denkt ie dat zelf ook wel. Maar ik heb stille hoop dat hij hiermee de muziekschool kan promoten.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is toch een leuk verhaal over een muzieknoot, als ik het goed begerepen heb? Misschien leuk om mee te geven aan nieuwe cursisten? Om op open dagen neer te leggen? Om op de balie neer te leggen voor bezoekers? Het mes kan aan twee kanten snijden. Leuk, Pluisebol!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, ha! Ik heb hier net een journalist en een fotograaf van het Noord-Hollands Dagblad gehad. Ze waren er door mijn columns achtergekomen, dat ik samen met Sabarinde in een marathon een verhaal heb geschreven. Een verhaal schrijven met iemand die je niet kent en aan de andere kant v.d. wereld woont, vonden ze zo bijzonder, dat ze het een artikel waard vonden voor hun krant. Natuuuurlijk heb ik deze kans aangegrepen en reclame voor mezelf gemaakt. Ik heb gezegd dat er een manus ligt bij de directeur v.d. muziekschool. Zou dit hem over de streep trekken?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, geweldig!! Gefeliciteerd. Ik hoop het voor je. Jij in het Noord-Hollands Dagblad... Laat je weten wanneer het zover is? :)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is een stap, Pluis! Altijd even noemen. Je weet nooit hoe een balletje aan het rollen komt en welke richting het uitgaat.