Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

bundelen

's Nachts ontstaan vaak de beste ideeën, toch? Zo ook vannacht. Ineens zag ik het voor me: mijn beste columns in een bundel. Natuurlijk, het idee is niet origineel, maar ik sprong er wel door mijn bed uit. Weg was de rust! Bovendien bedacht ik dat misschien de buurtsuper in ons dorp wel zijn medewerking zou willen verlenen door het op de toonbank bij de kassa te leggen. Zal ik de sprong wagen? Zal ik een uitgever gaan opsnorren?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van uitgeverij Kontrast kreeg ik bericht dat ze, gezien de grote toestroom van manuscripten, genoodzaakt zijn keuzes te maken. Daarom hebben ze besloten dat mijn columns niet opgenomen worden in hun fonds. Snifferdesnik! :crybaby:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van uitgeverij Kontrast kreeg ik bericht dat ze, gezien de grote toestroom van manuscripten, genoodzaakt zijn keuzes te maken. Daarom hebben ze besloten dat mijn columns niet opgenomen worden in hun fonds. Snifferdesnik! :crybaby:
Als dat de reden is zou ik het zeker nog bij anderen proberen! Er staat niet dat ze de columns niet leuk vinden of zo, dus ga er nogmaals voor zou ik zo zeggen!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doorgaan Pluis, of vragen of er een tijd in het jaar is waarin ze minder ms toegestuurd krijgen ;), daarvan profiteren en dan het jouwe opsturen. Alle gekheid op een stokje, had je het naar 1 uitgever opgestuurd? Heb je een andere in gedachten?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jammer, Pluis, het voelt toch altijd vervelend zo'n afwijzing. Maar hoe was die uitdrukking ook alweer? Geen hand vol, maar een land vol. :) Succes met verder zoeken.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat Trenke zegt, Pluis, geen negatief oordeel over de kwaliteit dus huppatee... naar een ander opsturen!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jammer Pluis. Ik hoop dat je het weer probeert, ooit wil ik een boek van jou in mijn huis hebben. En anders kan je net als Zjors doen met haar 2 columnboekjes.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar dan realiseer ik me dat er andere 'ergere' dingen zijn. ;)
Ja, er zijn erge dingen zát, maar dat wil niets zeggen over een klein erg ding. Je zou eens kunnen zien of er een mogelijkheid is om zelf te bundelen. Hoeft misschien helemaal niet zo duur te zijn, vraag Zjors eens, en misschien kun je ze wel verkopen op Ruigoord ( :!: ): "Verhalen van een Vreemde Vogel" - door Pluisebol. Ik vind het wel wat hebben. Je legt ze gewoon naast De Poppenkast. Zou Irene dat goed vinden?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil je wel helpen met advies, Pluis, als je het zelf zou willen uitgeven. Hoeft inderdaad niet duur te zijn.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha! Wat een lieve reacties allemaal. Dankjulliewel! En Zors, ik bewaar jouw idee eventjes. Misschien doe ik dat wel.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doorgaan hoor! :thumbsup: Als ik iemand niet goed ken en ik wil toch graag iets te lezen geven zijn dit soort boekjes hartstikke leuk! En natuurlijk is het voor elke columnliefhebber smullen geblazen als jouw boekje op de plank ligt. Dus... :)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is eigenlijk een heel goede motivatie voor een bundel columns, Madelief: een soort visitekaartje. :thumbsup:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Let op mijn woorden: men gaat neerkijken op een gewoon, ordinair visitekaartje. Je moet je eigen columnboekje kunnen overhandigen. :nod:

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het komt er wel, Pluisebol, jouw boek met de columns erin. En inderdaad, naast De Poppenkast, als Irene dat goed vindt. Stel je voor wie het daar dan allemaal kan inzien en kopen: die mensen zijn allemaal gemotiveerd, die houden van proza en poëzie. Gewoon doen!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
"Columns van een Pinksterkuiken.' (Laten we Pluis even op dreef helpen, zodat het ei gelegd kan worden).