Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

bundelen

's Nachts ontstaan vaak de beste ideeën, toch? Zo ook vannacht. Ineens zag ik het voor me: mijn beste columns in een bundel. Natuurlijk, het idee is niet origineel, maar ik sprong er wel door mijn bed uit. Weg was de rust! Bovendien bedacht ik dat misschien de buurtsuper in ons dorp wel zijn medewerking zou willen verlenen door het op de toonbank bij de kassa te leggen. Zal ik de sprong wagen? Zal ik een uitgever gaan opsnorren?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zie je wel, wij twee weer op dezelfde tijd :) nou Sabarinde nog en het is compleet. En als Sabarinde het goed vindt mag je het vast wel gebruiken... hoop ik.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps! Dacht ik; "Laat ik nou ook eens een leuk smileytje gebruiken." blijkt dat ding misselijk te zijn. Sorry! Niet zo bedoeld!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
heb je het ooit eerder gehoord? Als je denkt dat het van mij komt, nee hoor, uit jouw hoofd geplukt, versgeplukt en dus te gebruiken of verder mee te spelen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha, die smileys... dacht al wat moet jij nou met die misselijke. Wel de goeie klikken hea! :D

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier is net de dag begonnen... Als je een uitgever zoekt zou ik een mooie bundel maken en die in zijn geheel aanbieden, anders wordt het wel heel lastig beoordelen voor een uitgever. Een losse column kan heel leuk zijn, maar een heel boek ervan misschien te veel. Succes met je plannen...en blijven dromen!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluisebol! Wat woest allemaal! Ga ervoor en stuur de beste stukken in, nee heb je al, ja kan je krijgen. Doen doen doen

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, wat leuk! Doen! Je hebt vast leuk materiaal genoeg! Ja, ik zou wel een flinke sortering naar die uitgevers sturen, laat hun ook eens even lekker genieten! :-)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuke reacties! Geen drie columns dus. Dertig? Veertig? Vijftig? En dan *knagend aan de nagels* welke uitgeverij? POD of Niet-POD? That's the question.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Pluis, zelf een selectie maken, in een bepaalde volgorde zetten (thematisch?) en dan aanbieden aan een uitgever die ook columns uitgeeft. Misschien in je aanbiedingsbrief de aandacht vragen voor drie, vier, vijf columns die representatief zijn voor je werk. Ga je toch POD, dan is dat al klaar. Succes!! Marria (Psst, nog niemand zeggen maar ik loop met hetzelfde idee te spelen.)

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga het niet eerder dan voorjaar 2008 oppakken, ben nog met een cursus bezig die veel tijd kost. En ik moet uit nog wat meer columns kunnen kiezen. Maar het is zo leuk om plannen te maken, dag te dromen enz Marria

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mensen die niet durven dromen, zijn slaapkoppen! :-D Goeie plannen meiden!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vrees dat de markt bij reguliere uitgevers voor columns erg dungezaaid is, Pluis. Of je moet Daphne Deckers of Paul de Leeuw heten of zo. Regionale uitgevertjes willen zoiets nog wel eens doen als ze de columns kennen van een weekblad in de buurt of zo. Ik heb daarom gelijk voor POD gekozen. Boekenbent is dan een goede keus. Mijn tweede boekje heb ik gewoon zelf gedaan. Opgemaakt en naar de drukker gestuurd die ook het eerste boekje had gedrukt. Dat kan ook, als een van je cadeauzonen of zo het een beetje mooi kan maken op de computer. Makkelijk zat. Spannend! Ga ervoor!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*En wat was dat nou van die duiven van Zjors die je wilde schieten in een van je antwoorden? Zjors heeft alleen kanaries hoor*

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je wilt 'gaan' voor de combinatie boekje/supermarkt, zou je misschien eens contact kunnen zoeken met uitgeverij Marken. Die geeft bladen als Anoniem en kasteel/dokersromannetjes die je bij de supermarkt kunt vinden. Ik zag net op de site dat ze tegenwoordig ook 'specials' uitgeven. Ze hebben er nu twee op de site staan, 'n kookboek en een boekje met woordgrappen en gedichtjes. Misschien worden ze wel enthousiast voor het idee van een boekje met columns. De link: http://www.uitgeverijmarken.nl/html/NL/overige/no…

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat ga ik vandaag nog uitzoeken en onderzoeken, Scorpio! DANKJEWEL!!! En Zjors, ik schiet niet graag. Ook niet op kanaries, hoor! Maar misschien ga ik wel onder je KLEIduivenschieten. ;-)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Met de stoutste schoenen aan mijn voeten heb ik een mailtje gestuurt naar de link van Scorpio. Scorpio, als het lukt, gaan we dan een feestje vieren???

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Joh! Wat zijn die snel! De uitgeverij gelooft me helemaal op mijn mooie blauwe ogen (!), maar of ik toch maar een paar columns op wil sturen. Dat ga ik natuurlijk doen... morgen! Dan ben ik weer fris. Ga vanavond een mail maken en de colums (toch maar drie ? ) verzamelen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hééé... Pluisebol, gaaf!! Ik zou je eigenlijk wel even 'n PB-tje willen sturen hierover, maar dat gaat jammer genoeg niet bij dit forum. Mailen?!