Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

bundelen

's Nachts ontstaan vaak de beste ideeën, toch? Zo ook vannacht. Ineens zag ik het voor me: mijn beste columns in een bundel. Natuurlijk, het idee is niet origineel, maar ik sprong er wel door mijn bed uit. Weg was de rust! Bovendien bedacht ik dat misschien de buurtsuper in ons dorp wel zijn medewerking zou willen verlenen door het op de toonbank bij de kassa te leggen. Zal ik de sprong wagen? Zal ik een uitgever gaan opsnorren?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik ben benieuwd pluissie. "Ze" weten toch wel dat het enkel onze eerste versie is, onze eerste gedachten voor een verhaal, een framework en dat we het nog moeten herschrijven hè? :nod: Ik bedoel maar, ik heb niet eens een spellingcheck hier om er doorheen te gaan. Maar, ik ben benieuwd naar het artikel en ik wens ons allebei veel succes en plezier in de herschrijfperiode.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vertrek ook snel naar het café, ik ben erg nieuwsgierig geworden (niet naar de champagne, maar naar het artikel natuurlijk!)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjonge, wat kun je het als schrijver druk hebben! :lol: Vanmorgen heb ik de directeur van de muziekschool aan de lijn gehad en hij vertelde me dat er bekeken gaat worden hoe ze de muziekschool op een nieuwe manier kunnen promoten. Hij houdt mijn manusje in zijn achterhoofd. Hij zei wel eerlijk dat hij nog niet helemaal ziet hoe het gebruikt kan worden. Maar toch...

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan moet je hem helpen te bedenken hoe het gebruikt kan worden! Kunnen we met elkaar geen motivaties bedenken voor de directeur van de muziekschool zodat hij er niet omheen kan dat hij die bundel van Pluis moet uitbrengen? (En wees er snel bij, voordat de man zijn besluit al heeft genomen!) 1. Als welkomstgeschenk voor nieuwe cursisten.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja zoiets, Marriejeanne. Ik heb een, naar mijn idee, peperdure folders van de muziekschool bij de diverse muziekwinkels zien liggen. Mijn boekje zou misschien goedkoper kunnen zijn. :)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als reclamemateriaal bij open dagen Als presentje voor leerlingen die een diploma hebben gehaald. Voor jubilarissen en andere feestvarkens (in luxe editie). Enn mooie aanleiding om de hele muziekschool te pimpen in pluisebolstijl

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sowieso als reclame. Gewoon het boekje in de winkel leggen en dan achterin iets als: Je vindt dit boekje leuk? En je wilt meer weten over muzieknoten? Meld je aan bij onze muziekschool! Of zoiets. In ieder geval puik nieuws Pluisebol! :thumbsup:

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Op het gemeentehuis, bij het informatie-/folderrek. Ze kunnen er ook reclame in zetten van muziekwinkels, muziekinstrumentenhandelaren/-makers en aanverwante bedrijven.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Of als er een festival is. Of bij bibliotheken of andere openbare gelegenheden in de regio. Gesponsord door De Muziekschool te [...]. In de wachtkamer van de dokter of het ziekenhuis. Gewoon voor de leuk, voor mensen die moeten wachten. Daar liggen altijd bladen en dingen. Op ouderavonden bij (basis)scholen als motivatie om kinderen op les te doen. Samen met de cursusbrochure.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen die een nieuw lid of donateur aanbrengt, krijgt als beloning: een Echte Pluis En te gebruiken als sinterklaas, kerst en nieuwjaar geschenk. (En als hij het niet doet, meld ik me aan bij zijn muziekschool. Na mijn optreden loopt zijn school leeg!)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, betrapt Ros! Je bent aan het veranderen geweest. Dit is wel leuker, hoor. :nod: Alleen moet je niet in de muziekschool van Hoorn gaan optreden. Zoek die van Haarlem maar op. Misschien kennen ze mij daar ook nog. Dan kan je het gelijk wel schudden! :lol: