bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Bedankt voor het lezen en je | 1 okt 2015 - 19:49 | ||
| Ik stel me voor dat dit | 1 okt 2015 - 19:08 | ||
| Aangrijpend, Kahlyn en mooi | 1 okt 2015 - 15:12 | ||
| Een mooi en qua opbouw goed | 1 okt 2015 - 11:35 | ||
| Wow! wat een knaller aan het | 1 okt 2015 - 11:20 | ||
| Ik snap hem niet, maar gezien | 1 okt 2015 - 09:57 | ||
| Intrigerend is inderdaad het | 1 okt 2015 - 09:39 | ||
| (Geen onderwerp) | 1 okt 2015 - 09:27 | ||
| Aangrijpend stukje, Annemieke | 1 okt 2015 - 09:24 | ||
| Die laatste - lange - zin | 29 sep 2015 - 22:42 |
