bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Leuke moderne invulling, | 2 sep 2015 - 23:13 | ||
| Mili schreef: @Bart, | 2 sep 2015 - 23:10 | ||
| Eigenlijk vertel je het hele | 2 sep 2015 - 23:07 | ||
| Intrigerend verhaal, maar ik | 2 sep 2015 - 22:58 | ||
| Marietje schreef: Fijn dat je | 2 sep 2015 - 22:38 | ||
| Marietje schreef: bartsnel | 2 sep 2015 - 22:37 | ||
| Nyceway, een helaas | 2 sep 2015 - 22:33 | ||
| Het gebouw en de rare | 2 sep 2015 - 22:24 | ||
| Het raakte me, Petra, maar ik | 2 sep 2015 - 22:13 | ||
| Knap, Maroussia, het is echt | 2 sep 2015 - 18:59 |
