bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Hoi Carom, Ik zie dat je je | 11 sep 2014 - 23:05 | ||
| Welke beslissing werd te duur | 11 sep 2014 - 22:58 | ||
| K.J. ik vind het knap hoe je | 11 sep 2014 - 22:42 | ||
| Hartelijk dank allemaal, wat | 11 sep 2014 - 22:33 | ||
| Wel knap hoe je de draad niet | 11 sep 2014 - 22:19 | ||
| OK, zal ik dan nu de rol van | 11 sep 2014 - 15:51 | ||
| Grappig, ik denk bij het | 11 sep 2014 - 15:42 | ||
| Dank jullie wel, Maddbrug, ik | 11 sep 2014 - 13:06 | ||
| Mooi gedaan, Richard. | 11 sep 2014 - 12:58 | ||
| Origineel stukje, Marietje en | 11 sep 2014 - 12:38 |
