bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Ik lees hier toch wel veel | 12 sep 2014 - 14:02 | ||
| Niks mis met het verhaal en | 12 sep 2014 - 12:32 | ||
| Mooi gedaan. Ik heb vooral | 12 sep 2014 - 09:53 | ||
| Tja, een heleboel maar | 12 sep 2014 - 09:15 | ||
| Ik bij "geraas". Als ik | 12 sep 2014 - 08:02 | ||
| Dank je, Dos. Dit zet de | 11 sep 2014 - 23:59 | ||
| Wouden? Dat is toch het | 11 sep 2014 - 23:55 | ||
| Ik snapte het verhaal in een | 11 sep 2014 - 23:44 | ||
| Fijn. Ik zit nu met het beeld | 11 sep 2014 - 23:18 | ||
| Ik heb onlangs meegedaan aan | 11 sep 2014 - 23:11 |
