bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Sjee, als je in de | 28 sep 2014 - 20:28 | ||
| #5 Dat. Of we zijn onderdeel | 26 sep 2014 - 23:32 | ||
| Welkom Claudia en veel | 25 sep 2014 - 14:22 | ||
| En terwijl de twee | 23 sep 2014 - 23:09 | ||
| Mysterieus verhaal, Smalrac. | 23 sep 2014 - 12:21 | ||
| Hoi Marietje, Is wat jij | 23 sep 2014 - 12:14 | ||
| @Leonardo: Bedankt voor het | 22 sep 2014 - 21:34 | ||
| Polder, bij het gestalte zou | 22 sep 2014 - 14:46 | ||
| Heel mooi, Polder. Origineel | 22 sep 2014 - 00:05 | ||
| "Wat? Noem je hem | 21 sep 2014 - 23:53 |
