bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Dank voor het lezen en jullie | 21 sep 2014 - 23:31 | ||
| Het is te lang, Dos. Twee | 21 sep 2014 - 00:16 | ||
| Vergeet niet de mogelijkheid | 21 sep 2014 - 00:11 | ||
| Nee, maar ik hoorde van Bifi | 20 sep 2014 - 21:28 | ||
| Pssst, Polder. We zijn al bij | 20 sep 2014 - 19:18 | ||
| Ik begrijp wat je | 20 sep 2014 - 18:45 | ||
| "Je bent een nul!", zei de | 20 sep 2014 - 13:48 | ||
| Welkom Tessa, veel plezier | 20 sep 2014 - 09:47 | ||
| Dank je Marietje. De scene | 19 sep 2014 - 22:39 | ||
| Hoi Mili, andersom maak jij | 19 sep 2014 - 21:30 |
