Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#24 BOV (Titel van het verhaal)

Als de redactie na drie dagen wachten niet in staat blijkt te zijn een nieuwe schrijfopdracht te plaatsen, waarom organiseren we dan niet zelf een schrijfronde?! Ik stel voor een verhaal te schrijven van maximaal 300 woorden. Het verhaal begint met de zin: Ik voelde een wurgende agressie opwellen. (Jessica Durlacher; Het Geweten, pag. 166) Plaats het verhaal hier (Onderwerp aanmaken) onder vermelding van #24 BOV + titel. BOV staat voor Bij Ontstentenis Van. Succes ermee. Dos Wijnhof.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kunnen we dit wel maken, Dos? Misschien is degene die aan de beurt is wel ziek.
Tja, daar heb ik ook even aan gedacht. Maar ik acht dat niet zo waarschijnlijk, omdat er dan wel een excuus geplaatst zou zijn of een reden opgegeven van verhindering. Dat had de zieke persoon niet zelf hoeven doen, maar een van de mede redacteuren. Drie dagen wachten is frustrerend als er nauwelijks een reactie komt. Het lijkt me zo'n kleine moeite om de volgende schrijfopdracht te plaatsen. De verantwoordelijke redacteur hoeft zich niet gepasseerd te voelen. Hij of zij kan blij zijn met een initiatief onzerzijds. Toch!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig idee Dos, natuurlijk kunnen we gaan invullen waarom de opdracht niet op woensdag is geplaatst desalniettemin had de redactie met een excuus kunnen komen waarom de opdracht niet verscheen. Ik doe mee, fantastisch iniatief! Goed weekend! Verhaal volgt.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij is het thema #24: schrijf een verhaal van maximaal 250 woorden waarin "geduld" een prominente rol speelt zonder het woord te noemen of een synoniem.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor degenen die het niet gezien hebben is @JohannaB een #nep24 begonnen in het Schrijverscafé. Alleen wordt het niet gewaardeerd. Er dient eerst overleg te zijn. Zelf vind ik deze spontane acties kostelijk :ontopic:

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#5 Dat. Of we zijn onderdeel van een psychologisch experiment waarbij wordt gekeken hoe ver men kan gaan voordat muiterij uitbreekt. Door zelf geen mededelingen te doen maar wel met een irritant schoolmeesterstoontje eigen initiatieven de kop in te drukken zijn ze in ieder geval niet in de running voor de populariteitsprijs deze week.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bart, cold turkey afkickmethodes zonder begeleiding zijn bloedlink. Zo jagen ze ons weer de straat op, de kroeg in of voor de buis.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik verbaas me er ook over dat er geen nieuwe schrijfopdracht is. Het liep als een, ja als wat? Het topic was zeer succesvol. Een excuus was inderdaad op zijn plaats geweest, Dos. Wat de reden is dat er geen nieuwe opdracht staat? Geen idee.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#5 Dat. Of we zijn onderdeel van een psychologisch experiment waarbij wordt gekeken hoe ver men kan gaan voordat muiterij uitbreekt. Door zelf geen mededelingen te doen maar wel met een irritant schoolmeesterstoontje eigen initiatieven de kop in te drukken zijn ze in ieder geval niet in de running voor de populariteitsprijs deze week.
Er bestaat een Kerberos met één hoofd. Écht!

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bart, cold turkey afkickmethodes zonder begeleiding zijn bloedlink. Zo jagen ze ons weer de straat op, de kroeg in of voor de buis.
Ik kies voor de kroeg. Misschien is Kerberos wel gehacked door de CIA of weet ik wat. Niet dat ik daar voor vrees, desnoods lullen we toch met z'n allen de servers van het Pentagon vol... of zou er na het witte laken alleen maar sprake zijn van het zwarte gat? :) De toestand is in elk geval lekker spannend!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naar wat ik begrijp viel er een gat tussen onze begeleiding (Alicia en ik) en de maand van Henny. Nu is het de bedoeling dat ik deze woensdag weer een opdracht verzorg... En daarna is het weer de beurt aan Henny. Ik hoop dat jullie hiermee weer op de hoogte zijn.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Odile, dank voor jouw berichten. Het was een kleine moeite voor de redactie geweest zelf even op de vragen te reageren. Maar goed, waar het om gaat is dat je menigeen weer blij maakt. Door een week onthouding zul je vast een golf aan creativiteit over je heen krijgen. Sterkte :eek:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naar wat ik begrijp viel er een gat tussen onze begeleiding (Alicia en ik) en de maand van Henny. Nu is het de bedoeling dat ik deze woensdag weer een opdracht verzorg... En daarna is het weer de beurt aan Henny. Ik hoop dat jullie hiermee weer op de hoogte zijn.
Ik vind dit een zwakke verklaring na zes dagen. Alsof jullie dit niet al voor het week-end hadden kunnen weten. En waarom heeft de redactie niet corrigerend opgetreden? Op diverse fora is er op het gemis gereageerd. We zijn nu wel op de hoogte van het vervolg, maar niet de ware gang van zaken verleden week.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik begon al paranoïde te worden. Heb ik mezelf eindelijk zover gekregen om ook eens een poging te wagen mee te schrijven aan een weekopdracht, verschijnt er geen nieuwe... zucht, dat heb ik weer. Nu maar hopen dat mijn lef morgen niet verdwenen is (en mijn inspiratie)