Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen Claudia :-) Brugman

Hallo schrijvers en lezers, Ik schreef als kind al gedichtjes. Hier werd ik weer aan herinnert toen ik een agenda uit mijn jeugd terugvond. Toen ik ziek werd en niet meer aan het reguliere arbeidsproces kon deelnemen zag ik ook de keerzijde hiervan. Weer tijd voor ontmoetingen en tijd om te schrijven. Eerder durfde ik niet te zeggen: ik schrijf, omdat ik nog weleens taalfoutjes maak. Nu kijk ik graag naar wat ik wel kan in plaats van niet. Ik praat graag zoals mijn achternaam aangeeft als tegenhanger ben ik daarvoor vaak in de natuur. Het leven zelf en die natuur zijn mijn grootste inspiratiebronnen voor poëzie en het schrijven van korte verhalen. Hierin laat ik vaak een boodschap doorklinken, gezien door mijn gekleurde bril. Ik woon in Utrecht en ben gek op mijn huisdieren hondje Sol en kat Simba. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan mijn teksten zoals ik dat zelf ook doe.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Claudia en veel plezier hier. Ik zal proberen niet teveel op taalfoutjes te letten als ik je stukjes lees :rolleyes:

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allemaal, Sol is mijn lichtbrenger.
Welkom Claudia en veel plezier hier. Ik zal proberen niet teveel op taalfoutjes te letten als ik je stukjes lees :rolleyes:
zeg het juist maar wel Bart, dan kan ik ervan leren. Ik hoop alleen dat het mensen ook naar inhoud kijken en niet stoppen als er "taal(v)foutjes"staan. :-)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Claudia, wat leuk dat ik dezelfde achternaam heb maar dan met een s aan het einde. Veel plezier met schrijven!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Claudia, welkom hier! Met jouw vrolijke en eerlijke insteek zullen mensen vast wel bereid zijn voorbij de d'tjes en t'tjes te kijken. Veel schrijfplezier!