bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Hoi Anne, leuk dat je weer | 1 dec 2014 - 14:23 | ||
| Ik vind dit echt een erg | 1 dec 2014 - 14:11 | ||
| Dat iemand over de balustrade | 1 dec 2014 - 14:01 | ||
| Hoi Conny, mooi gedaan. Ik | 1 dec 2014 - 13:50 | ||
| Een mooi verhaal, Jules, maar | 29 nov 2014 - 09:22 | ||
| schrijvenmaar schreef: Binnen | 28 nov 2014 - 23:06 | ||
| Ik vind het een prachtig | 28 nov 2014 - 22:55 | ||
| Mooi gedaan, Fenne, en | 28 nov 2014 - 22:48 | ||
| Ik vraag me nu af of ik er | 28 nov 2014 - 22:34 | ||
| Mooi Angelieke,Ik zou alleen | 28 nov 2014 - 22:24 |
