bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Beste Anne, dankzij onze | 1 dec 2014 - 22:17 | ||
| @Mili: Dank je wel. Blij dat | 1 dec 2014 - 20:57 | ||
| Mili, je weet toch dat je | 1 dec 2014 - 18:41 | ||
| Hoi Indrany, je neemt ons mee | 1 dec 2014 - 18:29 | ||
| Wat een prachtig compliment, | 1 dec 2014 - 16:05 | ||
| Hoi Sascha, leuk dat je ook | 1 dec 2014 - 15:55 | ||
| Wederom hardop gelachen! (Dit | 1 dec 2014 - 14:57 | ||
| Lilithx schreef: Winter maakt | 1 dec 2014 - 14:48 | ||
| Hoi Allie, Ik vind het erg | 1 dec 2014 - 14:39 | ||
| Originele wending, | 1 dec 2014 - 14:33 |
