bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Echt heel knap hoe je in zo | 23 okt 2014 - 11:51 | ||
| Ik vind die laatste zin hier | 23 okt 2014 - 00:28 | ||
| Het was toch geen | 23 okt 2014 - 00:22 | ||
| Leuke cliffhanger, jan, maar | 22 okt 2014 - 23:04 | ||
| Op het gevaar af dat je ook | 22 okt 2014 - 22:59 | ||
| Zie het ook als een | 22 okt 2014 - 22:56 | ||
| Je laat ons ook de zuigkracht | 22 okt 2014 - 22:39 | ||
| Er worden inderdaad zoveel | 22 okt 2014 - 22:36 | ||
| De eerste twee zinnen komen | 22 okt 2014 - 22:32 | ||
| Ik lees hier elke week zoveel | 22 okt 2014 - 22:24 |
