bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Je (HP) kunt natuurlijk met | 9 nov 2014 - 23:47 | ||
| Beste W, welkom terug. Ik heb | 9 nov 2014 - 23:38 | ||
| Beste Mili, ik moet er aan | 9 nov 2014 - 23:34 | ||
| Ik had 'm ook niet in een | 9 nov 2014 - 23:22 | ||
| Dank je Woodpecker. Ik zie de | 9 nov 2014 - 23:10 | ||
| Hoi Richard, ik heb in eerste | 9 nov 2014 - 23:00 | ||
| Met - zoals ik inmiddels | 9 nov 2014 - 22:48 | ||
| Dit is genieten, Woody, | 9 nov 2014 - 22:35 | ||
| Ik begin nu heel erg te | 9 nov 2014 - 22:31 | ||
| Hoi Lucius, er is al veel | 9 nov 2014 - 22:28 |
