bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Erg origineel gevonden, Anne, | 7 feb 2015 - 15:50 | ||
| Moet ik hieruit begrijpen dat | 7 feb 2015 - 15:45 | ||
| Ik ben niet opgegroeid met | 7 feb 2015 - 15:38 | ||
| Leuk verhaal, Virtuoso. Dat | 7 feb 2015 - 15:25 | ||
| Mooi verhaal, Tja. Ik zie de | 7 feb 2015 - 15:17 | ||
| Anne Borneman schreef: Ik ken | 4 feb 2015 - 12:42 | ||
| Dos Wijnhof schreef: Bart, | 4 feb 2015 - 12:40 | ||
| Hoe eerder hoe beter | 4 feb 2015 - 08:33 | ||
| Weet je wat, Dos? Neem ik het | 3 feb 2015 - 23:51 | ||
| Tja schreef: Ik denk dat | 3 feb 2015 - 23:38 |
