bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Hoi Maja, wat een ontzettend | 10 feb 2015 - 16:02 | ||
| Jongens, het begint nu een | 10 feb 2015 - 14:18 | ||
| Heb ik iets gemist? Wie is er | 10 feb 2015 - 12:45 | ||
| Virtuosuo schreef: Tragisch | 10 feb 2015 - 12:39 | ||
| Mooi geschreven, Blavatski. | 10 feb 2015 - 12:36 | ||
| Esje schreef: , al denk ik | 9 feb 2015 - 23:56 | ||
| Bedankt voor het lezen en | 9 feb 2015 - 21:11 | ||
| Het gooien van stenen door de | 9 feb 2015 - 13:47 | ||
| The rise and fall of great | 9 feb 2015 - 11:05 | ||
| Hoi Elza, welkom! | 8 feb 2015 - 23:39 |
