Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Esje stelt zich voor

Beste schrijvers, Na jarenlang meelezen op dit forum, heb ik besloten om toch eindelijk een profiel aan te maken en misschien her en der eens wat te posten. Dit doe ik nu omdat ik dit jaar mijn eerste manuscript hoop af te ronden en het me leuk lijkt mede-schrijvers te ontmoeten die mij wellicht - hopelijk - zouden kunnen helpen bij het verbeteren ervan (maar daarover later meer). Ik ben Esje, vierentwintig jaar jong. Ik zit in het derde jaar van mijn studie en ben druk bezig als ab actis voor mijn dispuut bij de leukste studentenvereniging van Leiden. Schrijven is mijn grootste hobby en het uitbrengen van een boek is mijn ultieme droom. Schrijven gaat bij mij altijd met vlagen. Onzekerheid over eigen teksten, zorgt er helaas voor dat ik soms hele maanden niet schrijf, tot ik met frisse zin opnieuw begin. Vorig jaar heb ik, na vijf onafgemaakte manuscripten, ontdekt dat het ontzettend handig is om een outline te maken, waardoor het me nu eindelijk zal lukken om een lang verhaal af te ronden. Daar ben ik momenteel druk mee bezig, en dan maar hopen dat het goed genoeg is / kan worden. Wie weet tot snel op het forum:) Groetjes, Esje

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Esje, welkom op het forum. Mag ik vragen wat je studeert en wat je schrijft? (genre bedoel ik ;) )

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Likaiar, Natuurlijk mag je dat vragen :) Ik studeer de pabo en schrijf vooral dat wat ik op het moment het liefste lees, namelijk Young Adult, met name op vrouwen/meisjes gericht. Chicklit stijl en ik-perspectief. Dit ligt me nu het beste, al denk ik dat ik later (als ik groot ben) ook wil proberen om een boek voor volwassenen te schrijven.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
, al denk ik dat ik later (als ik groot ben) ook wil proberen om een boek voor volwassenen te schrijven.
Daar is nog tijd genoeg voor :) Welkom, Esje