bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Alles is al gezegd, Woody. | 5 mrt 2015 - 21:53 | ||
| Jij hebt ook de link gelegd | 5 mrt 2015 - 21:29 | ||
| Het is altijd weer zo snel | 5 mrt 2015 - 21:11 | ||
| Mooi 'klein' verhaaltje, | 4 mrt 2015 - 23:47 | ||
| Goeie titel, goeie namen, | 4 mrt 2015 - 23:42 | ||
| Net als Gaya had ik gelijk | 4 mrt 2015 - 23:35 | ||
| Dank je wel, Alicia. Fijn dat | 4 mrt 2015 - 23:18 | ||
| Bedankt voor de mooie woorden | 4 mrt 2015 - 22:22 | ||
| Leuk Jan, prachtige zinnen en | 4 mrt 2015 - 21:00 | ||
| Marietje schreef: ik ging er | 4 mrt 2015 - 15:25 |
