bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Een prachtig verhaal, Anne! | 21 mrt 2015 - 00:53 | ||
| Ja, Dat krijg je als een | 21 mrt 2015 - 00:44 | ||
| Erg mooi. Een hele sterke | 21 mrt 2015 - 00:31 | ||
| Jeetje man, wat doe jij hier? | 21 mrt 2015 - 00:24 | ||
| Herman met het syndroom van | 21 mrt 2015 - 00:17 | ||
| Ik ben vandaag ondanks het | 8 mrt 2015 - 23:34 | ||
| Hoi Dana, leuk je weer (even) | 6 mrt 2015 - 20:08 | ||
| Wat een prachtige | 5 mrt 2015 - 22:54 | ||
| Elyse wat een prachtig donker | 5 mrt 2015 - 22:45 | ||
| Johanna, ik heb je verhaal nu | 5 mrt 2015 - 22:25 |
