bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Mooi, die terugkomende | 8 okt 2014 - 23:28 | ||
| Petje af, Woodpecker! Ik kan | 8 okt 2014 - 23:16 | ||
| Ja, helemaal eens met | 8 okt 2014 - 23:10 | ||
| Ook in het Engels is pee (en | 8 okt 2014 - 23:04 | ||
| Een lekker Dos-verhaal! Mooie | 8 okt 2014 - 22:53 | ||
| Hoi Moesje, mooi geschreven. | 8 okt 2014 - 22:46 | ||
| Slempen, lang niet gedaan .. | 8 okt 2014 - 22:30 | ||
| Valt nog lang niet mee om een | 8 okt 2014 - 22:20 | ||
| Ik heb hier meer een Max | 8 okt 2014 - 22:16 | ||
| Als ik me een monoloog | 8 okt 2014 - 22:11 |
