Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuwe uitgever - Debutto

Heeft iemand al eens van uitgeverij Debutto gehoord? Ik kwam het tegen op het web en kreeg en gunstig antwoord van de uitgever, Kees van Remmerswaal. Ik kan echter verder niet veel over de uitgeverij vinden op het internet en voor ik me in het avontuur stort - sympathieke brief, professionele site, maar is het een veredelde Boekscout of niet? - zou ik graag van anderen horen. Iemand die iets weet? Groetjes

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog eens even goed gekeken naar alle e-mails die ik heb van debutto en van anderen schrijvers die daar zaten. ik heb geprobeerd om van al die e-mails één verhaal te maken zodat het misschien wat duidelijker word voor mij maar ook voor anderen. maar helaas die mails zijn iedere keer zo anders dat als ik dat toon het helemaal niet meer duidelijk is maar ik heb zoveel e-mail. ik weet ook niet of dat wel mag maar eigenlijk zal het niet netjes zijn om dat toonbaar te zetten omdat het om meerdere mensen gaat. maar denk dat er wel heel wat duidelijkheid kan komen als er naar gekeken gaat worden door een echte prof of wat dan ook. ik ben dan ook heel erg lang bezig geweest hoor met dit allemaal en ben hier al langer dan een halfjaar mee bezig. ik ben dan ook geen prof hoor ik heb gewoon over mijn leven geschreven en schrijven is niet mijn sterkste kant. sterker nog ik heb het vroeger niet echt kunnen leren maar vind het zo erg dat hij zwakke mensen pakt. ik heb een jaar contact gehad hoor met hem en probeer ik echt zo goed mogelijk info te geven over debutto naar anderen maar wat ik al zij ik heb zoveel van hem dat zo iemand als ik gewoon hier niet uit kom. ik hoop dat iedereen mijn een beetje begrijpt en dat ik zo goed probeer uit te legen aan iedereen wat ik uit e-mails haal wat gewoon heel simpel iedere keer weer anders eruit ziet. ik gebruik zelf g-mail dus heb echt alles nog van die jaar. stefan ;)

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook min of meer gedupeerd door Kees Remmerswaal. Het contract ligt in de kast en in februari 2010 zou mijn boek worden uitgegeven. Ik hoorde niets en stuurde mail na mail. Tot ik via een schrijver die ook bij Kees uitgegeven heeft, hoorde dat hij overspannen was. Ik heb mijn manuscript niet teruggevraagd. Degene die mij inlichtte over Kees adviseerde zelf het uitgeefschema te vervolgen, maar dat heb ik niet gedaan. Het zou fijn zijn om nu eens precies te weten wat er gebeurd is. Martina

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Martina ja die andere vrouw heb ik ook gesproken ik weet wie je bedoeld. tegen mijn zegt ze dat ook maar er is niks van waar. ik zat die tijd veel op Google en kees kwam er veel in voor net als Frankrijk waar hij vrijwilligerswerk zocht. ik heb met dat bedrijf contact gehad en hij was daar inderdaad geweest. de drukkerij waar hij liet drukken heb ik ook gebeld. die krijgen nog van kees ook veel geld en hij drukt niet meer voor kees. tegen mij zegt die vrouw waarvan ik geen naam noem dat het kees alleen maar geld heeft gekost terwijl hij de drukkerij nooit heeft betaald. kijk oplichters proberen altijd iedereen te laten geloven wat ze zelf willen om zo niet op te vallen. maar ik weet er wel beter van mijn boek is dus wel uit en hij wou niet tekenen want het ging zo slecht met zijn vrouw. maar zijn vrouw was zo fit als een hoedje want ik kreeg van haar ook steeds een mail van de ziggo e-mail adres. ze was kort daarna ook op mijn presentatie waar ik veel foto,s van hem waar hij op staat die foto,s zeggen toch echt wel dat hij wel weet wat hij deed. ik heb mijn foto,s hier staan>> http://sites.google.com/site/mijnfotoenvideo/foto… ja sinds januari ongeveer hoort niemand meer van hem. stefan

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stefan, ik heb je foto's bekeken en inderdaad, die spreken voor zich. Het is voor jou heel beroerd dat je zo ontzettend bedrogen bent. Dan valt het bij mij nog mee. Ik ben blij dat ik nu iets meer weet via dit forum. Martina

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Martina nou als je eens wist hoeveel e-mail ik heb van hem naar mij toe dat is gewoon niet te overzien meer. 1 jaar lang heb ik elke dag toch wel contact gehad met hem via e-mail. hij en ikzelf gebruiken allebei g-mail. vandaar ik alles nog steeds heb van 1 jaar lang. ik heb zelf alles een keer uitgeprint en ben ik naar de politie geweest. nou het was 1 boodschappentas vol en ze hebben er niet naar gekeken. nou mijn gaat het in ieder geval niet om het geld ik denk maar zo weg is weg ik weet wel beter dan geld. mijn gaat het er meer om dat hij nog documenten heb van mij die ik eigenlijk nodig heb voor een ander verhaal waar ik echt alles uit die documenten wil gaan halen. maar dat is toch echt voorbij omdat het gewoon weg is. liever wilde ik alles uit documenten halen dus dat verhaal kan weg. ik kan natuurlijk ook zonder die documenten alles opschrijven maar dan is het eigenlijk niet af omdat ik dit heb meegemaakt allemaal. zonder die papieren kan ik niet meer veder en ik was best al ver met het andere verhaal. stefan

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik heb zijn vrouw ook ontmoet. Ze leek inderdaad zo fris als een hoentje. Op zich zegt dit natuurlijk niets, want een dag later kan je wel iets mankeren. Ik heb hem sterkte gewenst met zijn vrouw, bij wie borstkanker was geconstateerd, schreef hij. Alle begrip natuurlijk dat hij even geen tijd kon besteden aan mijn ms. Maar later las ik dat dit een leugen was. Het is wel heel erg om over zoiets te liegen. Destijds had ik al mijn twijfels. Je kunt hem nog een keer vragen om alles terug te sturen, Stefan, en als hij dat niet doet dat je andere stappen onderneemt. Licht de krant in. Wat ik niet zo goed begrijp, is dat je het zelf niet opgeslagen hebt. Is er trouwens niet een of andere instantie die schrijvers beschermt tegen dergelijke praktijken? Hij staat ingeschreven bij de KvK. Niet dat dit iets zegt, natuurlijk. Als er geen contract getekend is, kun je je verhaal natuurlijk altijd bij een andere uitgever onderdak proberen te krijgen. Maar als ik het me goed herinner, heb je dit ook gedaan.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi tja ik heb echt alles geprobeerd ja en hem ook nagetrokken bij kvk ja ik heb ook daar een email van maar die kunnen niks doen. ik heb mijn boek natuurlijk wel nog opgeslagen het gaat hier meer om wat andere documenten van vroeger toen ik nog in kindertehuizen zat en waar ik dus niet meer uit kwam. daarom had hij dat even. ja mijn tekst gaat achteruit altijd als het gaat om ziektes bij mensen of dieren. mijn moeder is ook op 42 jaar overleden aan kanker daarom. en over zoiets ik vind je mag en kan daar toch niet over liegen dit doet mij dus heel erg veel pijn dat hij daar over liegt. ikzelf heb geen ouders meer en daarom had hij dat mee en ja ik heb echt met rare dingen in mijn hoofd gelopen door hem en ben ik natuurlijk hulp gaan zoeken toen voor mijzelf ik heb toch maanden in de psychiatrie gezeten om hier rust in te krijgen en te leren hoe moet ik omgaan met kees. daar heb ik geleerd van Stefan rustig het is maar je boek nou 3 maanden hoor heb ik er flink doorheen gezeten. dit komt vooral omdat hij wist wat er was gebeurd. ik ben eigenlijk gestopt met het zoeken naar hulp voor mijn boek over kees ik weet gewoon die is weg en laat ik mijn niet nog veder laten gaan door kees. dat gaat nu beter dan eerst. mijn boek ligt nu bij PMA uitgeverij ja die kunnen hem als e-book uitgeven dus nog niet op papier. ik geef antwoord omdat dit dus goed voor mij is dat ik nu mensen ben tegen gekomen die ook naar hem wilden gaan en of bij hem zaten met hun boek. nu weet ik in ieder geval meer dan in januari. maar nog maal mijn excuses voor sommige fouten die ik zet in teksten van berichten en zal antwoorden wat ik kan naar iedereen. stefan ;)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Joh, maak je niet druk over taalfouten. De een kan dit en een ander dat. Ik schrik er wel van te horen dat je door Kees in zo'n dip bent geraakt. Loslaten lukt niet altijd. Je voelt je verschrikkelijk besodemieterd. Jij bent de enige niet, maar dat is een schrale troost. Kan iemand anders niet vragen of hij de documenten naar je terug wil sturen? Tenslotte heeft K er niets aan. Als hij nog woont, waar hij woonde. Het is ook mogelijk dat zijn zijn vrouw daar nog woont. Wellicht is zij bereid om het materiaal terug te sturen. Hou je ons op de hoogte?

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja ik houd iedereen op d hoogte alle vragen die ik kan beantwoorden zal ik ook beantwoorden. :D ik heb mailtjes genoeg

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou Nu vraag je mij wat... Ik heb al een tijd een advocaat en ik probeer de uitgever nog te bellen op zijn mobiel maar hij neemt niet op. Ik heb zojuist zijn adres en gegevens gestuurd naar mijn advocaat die hiermee aan de slag gaat. Ook heb ik meer informatie gevonden over hem dat hij vrijwilligerswerk zoekt in Frankrijk en dat hij altijd met zijn handen hebt gewerkt. Tja dat bedrijf in Frankrijk gelooft dat niet ik had hun tevens direct op de hoogte gebracht over deze persoon. Hij is nu bezig zijn naam op te schonen in Google en helpt een andere schrijver hem mee die zegt dat hij ziek is! ( Nou wel goed ziek dan) Zij heeft ook een website maar ik antwoord weer later en dan krijg je die site van mijn deze moet ik weer even opzoeken maar die schrijver die beld mijn zelfs en ook die liegt als de neten. Ik moet even weg straks meer over die site van de schrijver maar ik heb zo een vermoede dat zij hier ook actief is.. dit weet ik niet zeker maar ik heb een vermoede van wel. Tevens heb ik een site gemaakt waar ik mijn boek, foto's en meer heb opgezet die kan je hier al inzien omdat ik zoveel mogelijk wil hebben over de uitgever om hem terug te zetten in alle zoekresultaten! www.sites.google.com/site/eenjongenvandestraat Groetjes Stefan

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Ja inderdaad dat zij ik... hier heb ik de site gevonden van de schrijver die Kees helpt met zijn oplichting. Echter heeft deze vrouw mijn een half jaar geleden belooft mijn spullen terug te sturen maar niks meer gehoord. Nou ik ben inmiddels flink actief op het internet en had haar site al gevonden met de naam van Kees erbij. Hiervoor nodig ik je graag uit op haar site. ik heb 2 links gevonden in Google van haar die mijn dus belooft dat zij mijn spullen terug zou sturen en dat kees zo erg ziek is waar ik naar een half jaar niet meer in geloof... http://www.startspiritueel.nl/ http://www.startspiritueel.nl/forum/spiritueelFor… O ja Tja ik had je ooit op mijn hyves maar die heb ik niet meer ik vond het niks dus ik heb die hyves verwijderd ik gebruik nu Google + maar dat is nog niet iedereen bekend maar is best goed netwerk met je ook aan op www.plus.google.com (net als facebook) Groetjes Stefan

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O ja Voor ik het vergeet! de website van www.debutto.nl is niet meer echter heeft iemand anders deze site geregistreerd. daarom is de site niet meer van Kees maar nu van iemand anders een soort zoekmachine is het nu dus de URL is niet meer de uitgever van debutto van Kees Remmerswaal.. Dit wou ik nog even zeggen... Groetjes Stefan

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het enige bij je link waar zijn naam op voorkomt is van 2009. Die vrouw is trouwens niet degene die ik heb ontmoet. Ik geloof ook niet dat zij met KR in zee is gegaan, gezien haar reactie. Volgens mag je een domeinnaam niet pikken.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi tja Ik heb hier nog E-mail van dat zij mijn mail't over dat Kees ziek is.. Kees had de site via mijnwebwinkel.nl en die was 1 januari opgezegd net 1 jaar later. Dat kan wel kloppen omdat je daar een domein hebt per jaar. Ik kan wel kijken of ik de mail nog kan vinden ik gebruik G-mail dus ik hoef nooit wat te verwijderen. ik ben er dus van overtuigt dat ik deze nog heb! (Die via de tel heb ik niet in ieder geval) ik heb gezocht en ik heb de mail nog van haar dit kan je enkel zien als ik dit doorstuur dat zal je zien dat dit zo is dan zie je haar mailadres namelijk. Groetjes stefan

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha stefan, ja maar op die site is geen boek meer te krijgen. Zijn zoon haalt die sites eraf en als deze er nog staat is dat toch geen probleem. Ja kees heeft aan de meeste mensen via mij aangegeven dat iedereen zelf met zijn eigen boek verder kan en dat de samenwerking gestopt is. Ik kan dus ook mijn eigen boek nu herdrukken waar ik maar wil met andere uitgevers. Dat kan jij ook, je hebt niets te vrezen, er worden echt geen boeken meer verkocht en als ik je spullen heb dan stuur ik het op, maar het duurde even voordat ik hem weer zag en toen had hij tijd nodig de spullen te zoeken die hij had opgeslagen, ik zoek hem binnekort weer op. prima als je zelf verder gaat met je plannen en boeken maar dan is het toch verder klaar met kees? maak je geen druk meer om hem en zorg voor je eigen dingen. ik laat je weten wanneer ik je spullen heb en stuur ze op groetjes Willemijn afkomstig van Stefan dit is 1 mail ik heb er zo veel...

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tja Ik denk dat dit de zelfde is maar ik heb haar berichten doorgestuurd naar jou volgens mij is dit ook naar haar gegaan maar dat maakt niet uit ik wil graag van haar antwoord hebben. Welke berichte heb jij dan? Groetjes Stefan P.S ik geef jou andere mail niet weg hoor! Ik ga even naar de hoek even naar de c1000 toe boodschappen doen...

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik zie geen foto's Stefan, alleen maar zwarte vierkanten met daarin een witte cirkel. Toch ben ik wel beneiuwd of het dezelfde persoon is.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi tja Dat is de vrouw van Kees. Zover ik heb gehoord van die vrouw waar jij gisteren de mails van heb gehad van mijn had de vrouw van Kees alles meegenomen van kees auto, geld alles. Maar ik weet niet wat de waar van is de vrouw van Kees leek mijn heel vertrouwd. Maar ik heb wel gehoord dat zij niet meer bij elkaar zijn en die vrouw is weggegaan bij kees naar het buitenland. Maar nog maal ik weet niet of dat de waarheid is daarom had ik grote twijfels bij die andere vrouw waar jij nu die e-mails van heb. Astrid was heel aardig ik heb veel met haar gepraat via de mail maar ook persoonlijk ontmoet. Zij was aardiger dan kees vind ik!! Stefan

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ze leek me inderdaad een zachtaardige vrouw en niet iemand die alles inpikte. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets. Ik vind het wel heel erg dat hij heeft gezegd dat ze borstkanker had als dit niet zo was.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij had zij dit ook niet. Maar kees had wel meer verhalen de ene keer had hij 2 zoons en de andere keer weer 4 zoons. maar Astrid? tegen haar heb ik niks het zal mij niet verbazen dat zij bij hem weg is gegaan omdat hij zijn uitgeverij niet goed runde!! Nu ga ik even weg naar een goede vriend tot later weer!! Stefan

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hebben we het hier over de uitgever die geld vroeg om je boek uit te geven? Dan heb ik ook met hem te maken gehad en heb geen contract met hem gesloten omdat ik hem niet vertrouwde.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dezelfde Suma. Stefan zit nog steeds met de naweeën. Mocht KR hem weer een loer draaien, dan kunnen wij hem bijstaan. Daarom denk ik ook dat hij niets van KR te vrezen heeft en kan doen wat hij wil.