Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

taalergernissen

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een woord of uitdrukking hoort waarbij je haren overeind gaan staan? Ik ben heel benieuwd naar jullie taalergernissen :-) Ik zal beginnen: Ik erger me suf aan 'stukjes'. Overal om me heen praat men tegenwoordig in stukjes: 'Dat is een stukje erkenning....' 'het gaat om een stukje respect...' BLEH!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan ik daar dan ook mijn ooit via een datingsite ontvangen berichtjes kwijt? Die zijn namelijk ook om te gillen :D

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, nou, nee, ik :nod: lastig maken......laten we het maar hierbij houden, gewoon dit onderwerp. 'Taalfouten' zou het eigenlijk moeten heten. Ik erger me allang niet meer, het wordt er alleen maar leuker op! Gooi er maar op, hoor, die berichtjes.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet je... Ik gooi ze hier gewoon neer. *Oh, woeps! Ik lees nu je reactie pas. Ach, ze kunnen eenmalig wel hier, toch? ;)* *** hay ik ben niet 28 yaar en hier niet guet tipen maar wonik wel in amsterdam en aleyin en werek horeka pizzariya en nu?? hebik nog kans met je cheten en kenis maken op terasi coffidrinken en feder?????????????????????/ *** Hallo heel knap en aantrekkelijke evelien heb net jou profiel en mooie foto gezien en ben erg geintresseerd om met je in contact te komen en een heel leuke relatie te beginen, heb heel serieus en eerlijk gevraagd laat mij graag van je te horen, en hoop dat ik ontmoet je binnen kort, graag tot gauw, s. *** Hoi hoi beste Evelien, Ohh ja?, vind je echt belangrijk dat jou partner of vriend langer dan jou zijn?, maar ik vind onbelangrijk dat mijn vriendin of partner langer dan mij zijn, en eigenlijk vind jou benen zitten ook heel aantrekkelijk uit in jou foto, als je hebt veranderd jou idee dan laat mij graag van je te horen en wij kunnen een afspraak te maken en misschien heel goed paste met elkaar, toch? groetjes, s. *** Misschien heel oppervlakkig, maar mannen die zo typen maken bij mij subiet geen kans meer. Bij mijn huidige vriend tolereer ik af en toe een d/t-fout, omdat hij gewoon zo vreselijk leuk is. Dat dan weer wel ;)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha anoukplant, nou zijn we alwééér langs elkaar heen aan het editen!! :D :D :D Je kunt me zo opvegen ;) Huh.. wat de.. waarom doet die tweede smiley het niet?? :D

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hay ik ben niet 28 yaar en hier niet guet tipen maar wonik wel in amsterdam en aleyin en werek horeka pizzariya en nu?? hebik nog kans met je cheten en kenis maken op terasi coffidrinken en feder?????????????????????/ Volgens mij heeft deze man ook die advertentie van die kast op Marktplaats gezet. Die van 'cremi'.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Enne, wat dat editen betreft, ja, dat had ik ook al in de gaten. Maar wel jammer, dat je erover begint, anders had niemand het opgemerkt. ;)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, ik kom niet meer bij, het lijkt wel een opvlieger. Volgens mij moeten wij gewoon samen gaan chatten hierover. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die nog erger zijn dan wij.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha op dit forum bedoel je? :D En bedoel je qua editen of qua kunnen lachen om taalergernissen? Ik weet niet zeker of ik je wel begrijp nu :P

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja Evelien, ik was ook net aan het bedenken dat het zo langzamerhand bijna een sport wordt om de leukste en gekste te vinden en ik kan het eigenlijk geen 'taalergernissen' meer noemen. Zouden we een nieuw topic moeten aanmaken? Speciaal voor Marktplaats?
Een leuk idee! Al is het eigenlijk een tikje gemeen om zo te lachen om het dwaze taalmisbruik van anderen... :D Maar goed, wat kan een mens anders doen dan lachen bij het zien van dit soort teksten:
iets apparts!!!!!!!!!! ongeveer 30 jaar oud stoeltje, donkerrood wegens leeghalen ouderlijk huis
De stoel heeft tijdens het leeghalen van het ouderlijk huis een donkerrode kleur gekregen... Ik zeg: Peter R. de Vries :eek:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Dacs. Leuk gevonden! Slim inderdaad om zo door te klikken...
Een leuk idee! Al is het eigenlijk een tikje gemeen om zo te lachen om het dwaze taalmisbruik van anderen... :D
Ben ik nu een slecht mens? :o

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet echt een taalfout, maar okee... Op Marktplaats wordt een beeld van een heuse "kreukel hond" (met spatie) aangeboden. :D http://link.marktplaats.nl/245247068
Nog meer moois van deze Marktplaatsaanbieder voor 'Ajax suporters'. Die moeten goed 'op letten'. Blijkbaar is hij een heel gemene opa, want hij biedt zijn eigen kleinkind te koop aan.
En er staat onder BORST BEELD ZEUS. Zeus? Volgens mij is het Ajax, nerd. xD

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet echt een taalfout, maar okee... Op Marktplaats wordt een beeld van een heuse "kreukel hond" (met spatie) aangeboden. :D http://link.marktplaats.nl/245247068
Nog meer moois van deze Marktplaatsaanbieder voor 'Ajax suporters'. Die moeten goed 'op letten'. Blijkbaar is hij een heel gemene opa, want hij biedt zijn eigen kleinkind te koop aan.
En er staat onder BORST BEELD ZEUS. Zeus? Volgens mij is het Ajax, nerd. xD
Aaah je bent me nèt voor, ik wilde het ook al zeggen :D. Dubbel dom...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is niet echt een taalfout, maar okee... Op Marktplaats wordt een beeld van een heuse "kreukel hond" (met spatie) aangeboden. :D http://link.marktplaats.nl/245247068
Nog meer moois van deze Marktplaatsaanbieder voor 'Ajax suporters'. Die moeten goed 'op letten'. Blijkbaar is hij een heel gemene opa, want hij biedt zijn eigen kleinkind te koop aan.
En er staat onder BORST BEELD ZEUS. Zeus? Volgens mij is het Ajax, nerd. xD
Aaah je bent me nèt voor, ik wilde het ook al zeggen :D. Dubbel dom...
Hij haalde waarschijnlijk 3en en 4en met geschiedenis en Nederlands.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is sowieso stom... De naam van de voetbalclub is nota bene hetzelfde..! Zal hij dat niet door hebben gehad? 'Ze heten Ajax en hebben Zeus in hun logo', juist ja.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is sowieso stom... De naam van de voetbalclub is nota bene hetzelfde..! Zal hij dat niet door hebben gehad? 'Ze heten Ajax en hebben Zeus in hun logo', juist ja.
Zeus is misschien de enige personage die hij van de Griekse mythologie kent. Het zou me niets verbazen als hij alleen Hercules kent omdat er eens een Disney-film van is gemaakt.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan acht ik de kans groter, dat hij alleen de versie 'Heracles' kent... Je weet wel, van die andere voetbalclub ;). En zal hij weten waar Sparta zijn naam vandaan heeft?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan acht ik de kans groter, dat hij alleen de versie 'Heracles' kent... Je weet wel, van die andere voetbalclub ;). En zal hij weten waar Sparta zijn naam vandaan heeft?
Ghehe, goeie.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan acht ik de kans groter, dat hij alleen de versie 'Heracles' kent... Je weet wel, van die andere voetbalclub ;). En zal hij weten waar Sparta zijn naam vandaan heeft?
Ja, dat is makkelijk: van dat fietsenmerk natuurlijk. Als je dat niet weet ben je écht dom.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan acht ik de kans groter, dat hij alleen de versie 'Heracles' kent... Je weet wel, van die andere voetbalclub ;). En zal hij weten waar Sparta zijn naam vandaan heeft?
Ja, dat is makkelijk: van dat fietsenmerk natuurlijk. Als je dat niet weet ben je écht dom.
Als je een Sparta hebt, ben je écht dom. Gazelle is voor de stoere kerels.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo langzamerhand begin ik een vreemde verschijning te worden, hier in de omgeving. Ik zit regelmatig grijzend of bijna schaterlachend op de fiets (Gazelle uiteraard). Vandaag was het echt heel erg. Ik hoef alleen maar aan dit onderwerp te denken. Begint lichtelijk genant te worden. Ik ga echt een nieuw topic aanmaken. Dan kunnen de ergeraars hier voort en wij, leedvermakers, elders.... })

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, heel flauw, maar: zit jij grijzend op de fiets?? :D :D Nieuw topic: :thumbsup: Ik heb overigens hetzelfde probleem, ik zit al de hele dag achter mijn computer te hinniken op mijn hogeschool :P

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad Evelien, nogal behoorlijk flauw ja. :unibrow: En dat kan ik nu natuurlijk ook niet meer wijzigen....

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Een stuk uit de cursus economie die een stagiaire ons gaf: We gaan we met onze minionderneming voor een exclusieve , uniek aanpak. We gaan namelijk iphone's verkopen. Uiteraard gaan we op zoek naar een goede leverancier. We vinden een gepaste leveranciers uit Amerika , war de iphone's geproduceerd worden. We moeten per iphone 300$ aankoopkosten betalen. Is dit veel geld? Prijzen in Amerikaanse dollar zeggen niet zo veel. Natuurlijk willen we weten hoeveel de iphone ons in euro kost. Ik wist niet of ik mij moest ergeren of dat ik moest lachen...