Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stationromans?

het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog geweest ben. Ben nog steeds bezig met het verwerken van mijn verhaal. Alleen is het moeilijker dan ik dacht en duurt het ook allemaal veel langer dan gedacht. Onlangs zei een vriend van mij dat ik goed zou zijn in het schrijven van stationromans. Hij zei het lachend maar eigenlijk vind ik dat best wel leuk. Tja , ik ben inderdaad geboeid door de meeste romantische verhalen. Hoe zeemzoetiger , hoe beter. :) Zou ik dat nu doen? Die verhalen lijken ook wel altijd korter en andere uitgeverijen? Wie kent hier iets van?

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@M: De dierenartsreeks is nieuw. Momenteel ligt nr. 1 de schappen (ook met een verhaal met van SOL schrijfster). Elke twee weken verschijnt er een nieuwe schriftroman. Ook te koop als e-reader trouwens. Daar moet ik me echt eens een keer in verdiepen. @Via: Toch succes.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@olijfje: Gisteren heb ik 'Als de kat van huis is...' gelezen. Vlot geschreven. Leuk. Ideaal voor een zomerse dag in de tuin. De reeks is net gestart, zie ik. Jammer dat de uitgever geen rekening houdt met de seizoenen. Jouw verhaal speelt in de winter en nu is het zomer. Nu ja, het geeft niet. Ik heb ook het eerste verhaal van Robert Page uit deze reeks gelezen. Ik vond die van jou leuker omdat er ook familieverwikkelingen in beschreven werden. Dat eerste verhaal ging alleen maar over dieren. Ik vraag me trouwens af hoe je aan je informatie komt over de dieren. Dat je een kat hebt, weet ik. Dus je zult ongetwijfeld wel eens te maken gehad hebben met kattenziektes, maar hoe weet je alles over een koeienbevalling?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onderstaande staat bij schrijfwedstrijden met als deadline 31 augustus, maar op de website van Pamac staat die datum niet meteen vermeld. Ze starten daar dus met een nieuwe reeks en zoeken verhalen. Aangezien er hier een aantal mensen rond'lopen' die graag verhalen voor zulke pockets schrijven, zet ik de link hier neer: http://www.pamac.nl/dorpsplein.htm

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het klinkt wel als een leuke bijverdienste eigenlijk. Maar ik zou niet weten waar ik 40 uur vrije tijd vandaan zou moeten toveren, tenzij ik mijn gewone schrijfwerk op een erg laag pitje zou zetten, en dat wil ik nu ook weer niet. Of een week vakantie nemen en dan schrijven tijdens mijn gewone werkuren, maar daarvoor ben ik toch niet zeker genoeg dat ik zoiets kan schrijven.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben hier maanden niet geweest en toen ik net mijn topic terug opzocht schrok ik mij een ongeluk door het aantal reacties. Ik verkocht net een verhaal voor Marken maar kreeg de boodschap dat ze al zoveel verhalen in voorraad hebben dat ze er geen meer nodig hebben. Ik ben bang dat ze me net gedumpt hebben of dat ik hier zelf teveel reclame heb gemaakt ;)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Dat kun je vinden via de zoekfunctie, Lilly. En hierboven aan de pagina zie je oranje balken met informatie. Klik bijvoorbeeld Advies eens aan. Of een andere. Met een beetje zoeken kom je een heel eind :-).