astridxas

23 juli 2009 - 21:47
Hallo allemaal, Ik ben Astrid. Mijn naam is niet bijzonder en bleek naar verwachting dan ook al vergeven als gebruikersnaam. Omdat ik in de informele sfeer mijn mailtjes afsluit met x-as, leek het mij origineel deze letters aan mijn naam vast te koppelen. Vandaar astridxas. Waar is de y-as? Ik werk in de zorg. Oh ja, en ik heb een boek geschreven, hoe toevallig. Het boek betreft een dames Thriller. titel Vergeldingsactie. De slordige versie is af en telt 62500 woorden. Ik heb als beginnertje natuurlijk heel veel vragen. Jullie zijn allemaal profs lijkt het wel. Dus ik kan hier veel leren. Leuk! Groetjes, x-As

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 September 2009 - 6:44
He Xas, Sta ik hier op de SOL-poli. Nou, er zorgt hier niemand voor de zieken he! Want ja mijn kabouter is gewond. Ja heb je hem weer met zijn kabouter. Dat komt, ik ben nog niet zover met polka dansende banketstaven, hema heren lange onderbroeken of dames die hun slip bij de LP's onder het bed vinden. En omdat nu in een kabouter verhaal te werken. Neh. Ja, jij hebt de maten 90 60 90. Hij heeft de maten 40 80 120. Dus dat ziet er niet uit. En nu bloed die kabouter als een rund. Ga ik gisteren nog bij hem langs, ligt tie kabouter in zijn vijvertje. Nou is dat niet erg, maar ik had dat hek er al omheen gezet zoals jij had gezegd. Hij was zo blij geweest omdat hij wel naar die vage bijeenkomst in Groningen ging op 31 oktober. Heeft die sukkel staan te aerobicen in zijn pakje Michelle Pfeifer pakje aan heeft.(hij heeft hem blijkbaar wel) Met een Mega Mindy bril. Zie je het voor je? Anyway. Nou sta ik hier eindelijk op de SOL-poli. Is er niemand. Dat kan toch niet? Je kan gewoon niet weggaan. Het ziet er hier niet meer uit. Dementeren ouderen die hier een beetje doelloos rondlopen. Kinderen die niet geholpen worden. Bloedsporen in de gang. Oh nee dat is van mijn kabouter. Jee wat komt er een bloed uit zo'n ding. Ah fxck. Stoot tie ook mijn tafeltje met mp3-kaarsjes om. Alles op de grond. Nou ik heb er nog twee in mijn zak. Zal ze hier op de balie zetten. De ene is van "Bonnie St Claier: Droog je tranen Xas" De andere is van Adam Curly. Die gaat zo: "Xas kom naar SOL, want de SOL-poli staat op springen. de mensen motten vreten en de kabouter in't verband. Xas kom naar SOl want der beuren rare dingen. dat kan toch zo nu door gaan Xas wat is er aan de hand". Ik wacht wel even tot je er bent. Kan je die kabouter ook in het mortuarium liggen. Hij is nou toch dood. Check dan gelijk even of zijn nagels nog doorgroeien en zijn hoofdhuid terug trekt. Weten we gelijk of het waar is.

14 September 2009 - 8:07
:D Oh shit, daar gaat mijn diga hand weer hij tikt sneller dan ik denk, hoewel nou ja niet helemaal waar. Mijn J. vond mijn teksten eigenlijk wel humor. 'Jij bent zo. Ik heb nooit anders gekend zo. Doe je echt geen moeite, jij bent zo.' Zoiets zei hij. Weet ik dat ook weer. 'To B xas, or not to B' dat is mijn vraag. Nee, lieve mensen het gaat weer helemaal prima hier. kom maar langs met die kabouter. Zal ik hem verlossen van dat pak dat veel te krap zit. ( Hij staat leuk aan de rand van dat vijvertje van jou.) En die banket staaf eet ik ook nog op. Ik ben dol op amandelspijs. Mm lekker hoor smaakt goed. Hé kijk hier hij danst de polka. Komt vast door mijn o- mond :D Bonnie st. Claire? Wil je me nu helemaal aan de zuip hebben? Reageren jullie straks ook zo posi op mijn boek? Tja, je hebt gelijk. Die kerels hier zijn goeie gasten hoor. Maar de meisjes ook hè, ook de 30+ meisjes. Nou ja met 190 reacties is het toch een perfect moment om de tent rechte schouders, kin omhoog en borst vooruit te verlaten. Tenminste gaat dat nog gebeuren that's the question. Ik gok van Ja, want de topic zit ook bijna vol! I love you all, :{} :{} :{}, jullie zijn schatten, tot ooit!! X- as was here!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
14 September 2009 - 11:16
Jeri, er zijn in het verleden hier wat nare ervaringen geweest met mensen die hun reflectie op SOl of deelnemers van SOl in gedichten vormgaven. Ik weet niet of jij er toen ook al was? Daarom heeft Dries dringend verzocht om dat achterwege te laten. Voordat ouderen als ik ons misschien aangesproken gaan voelen als 'dementerende ouderen die hier een beetje doellos rondlopen'... :confused: Astrid, misschien is het rustiger voor jezelf als je eens bedenkt wat je wilt. Of je wilt bljven deelnemen aan SOL of dat je wilt nokken. Ik snap nog steeds niet, eerlijk gezegd, waar deze hele discussie over gaat. Is het alleen omdat FS bezorgd vroeg of je je wel realiseert wat je bij lezers op kunt roepen door je manier van je uiten?

14 September 2009 - 11:19
@Zjors. Kijk wat Jeri betreft heb je gelijk, maar wat is dat nu weer voor gezeur tegen Xas, ze heeft nu toch besloten om gelukkig bij ons te blijven.

Lid sinds

19 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
14 September 2009 - 11:20
Astrid is geblokkeerd... (op eigen verzoek overigens) En even een waarschuwing aan iedereen: Waarom moet hier zo ontzettend gechat en gekletst worden? En waarom reageren met gedichten (zoals Zjors al zegt)? Dat wordt zo vaak verkeerd opgevat dat ik dat niet meer wil hebben.