astridxas

23 juli 2009 - 21:47
Hallo allemaal, Ik ben Astrid. Mijn naam is niet bijzonder en bleek naar verwachting dan ook al vergeven als gebruikersnaam. Omdat ik in de informele sfeer mijn mailtjes afsluit met x-as, leek het mij origineel deze letters aan mijn naam vast te koppelen. Vandaar astridxas. Waar is de y-as? Ik werk in de zorg. Oh ja, en ik heb een boek geschreven, hoe toevallig. Het boek betreft een dames Thriller. titel Vergeldingsactie. De slordige versie is af en telt 62500 woorden. Ik heb als beginnertje natuurlijk heel veel vragen. Jullie zijn allemaal profs lijkt het wel. Dus ik kan hier veel leren. Leuk! Groetjes, x-As

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 September 2009 - 19:14
Oeh, lasergamen :D veel plezier :{} Ik geloof je, al wil ik 't wel zien, dus kom je naar de meeting, 31 oktober? :unibrow: Waar woon jij eigenlijk? xD

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 September 2009 - 19:15
Over laat reageren gesproken... :o Tabblad stond nog open, excuses :o Heb je gelijk in :) Eerder gehoord? Het is Chinees! En geen cover, volgens mij eigen maak :nod: of heb jij de cover gehoord? xD Sterkte doktertjes (A) Bye! *zwaait*

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 September 2009 - 23:12
Oh, we hebben hier de nieuwe alleen maar kletsen.. :D Thema: Muziek. Ik luister ook (bijna) alles: U2, Keane, Ne-Yo, Within Temptation, Rebecca st. James, Michael W., Dido, Casting Crowns, van Velsen, Stonewashed, Sugababes, Mika, Tiesto, van Buuren, Amy mc. Donald, John Legend, Kane, Moby en meer. Ja Xas, nooit te oud om te leren. Hoewel ik bij de zorg daarbij vraagtekens heb...

12 September 2009 - 8:13
Oeh, lasergamen :D veel plezier :{} Ik geloof je, al wil ik 't wel zien, dus kom je naar de meeting, 31 oktober? :unibrow: Waar woon jij eigenlijk? xD
Was echt heel erg lachen dat lasergamen! Had het nooit eerder gedaan. Soldaatje spelen. 8) 31 oktober, De meeting is in Groningen, toch? Hé Waus, hoewel ik super nieuwsgierig ben of jullie live net zo entertaining zijn als digitaal, denk ik dat ik moet bedanken voor die meeting. Ik ben al blij als ik voor die tijd nog niet van de site verbannen ben wegens uitspraken waarin elke vorm van literair intellect verdwenen is. :nod: xas

12 September 2009 - 0:12
Over laat reageren gesproken... :o Tabblad stond nog open, excuses :o Heb je gelijk in :) Eerder gehoord? Het is Chinees! En geen cover, volgens mij eigen maak :nod: of heb jij de cover gehoord? xD Sterkte doktertjes (A) Bye! *zwaait*
Oh? Waarschijnlijk dan op de radio, denk ik. xas

11 September 2009 - 11:31
Oh, we hebben hier de nieuwe alleen maar kletsen.. :D Thema: Muziek. Ik luister ook (bijna) alles: U2, Keane, Ne-Yo, Within Temptation, Rebecca st. James, Michael W., Dido, Casting Crowns, van Velsen, Stonewashed, Sugababes, Mika, Tiesto, van Buuren, Amy mc. Donald, John Legend, Kane, Moby en meer. Ja Xas, nooit te oud om te leren. Hoewel ik bij de zorg daarbij vraagtekens heb...
Ja, dit is alleen maar kletsen 12. Dries kan zodadelijk gewoon met 13 beginnen na 11. U2, wauw mee eens! Ben je geweest? Jij bent ook helemaal multi qua muziekkeuze zie ik Mika vindt ik ook leuke feestmuziek Within temptation, ja mooi! Thank's for riminding,Moby, heb ik een cd en DVD van. Druk op play en je raakt accuut in een dans coma. Die flinke dame die meezingt: wow wat een stem heeft die vrouw!!! Ik zeg GO! Heb je de DVD van moby? Als je een beetje goed geluid hebt in je boxen. Echt een aanrader! Hé Waus en Jascha kennen jullie tubelar bells van Mike oldfield? xas

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 15:39
Oh, we hebben hier de nieuwe alleen maar kletsen.. :D Thema: Muziek. Ik luister ook (bijna) alles: U2, Keane, Ne-Yo, Within Temptation, Rebecca st. James, Michael W., Dido, Casting Crowns, van Velsen, Stonewashed, Sugababes, Mika, Tiesto, van Buuren, Amy mc. Donald, John Legend, Kane, Moby en meer. Ja Xas, nooit te oud om te leren. Hoewel ik bij de zorg daarbij vraagtekens heb...
Ja, dit is alleen maar kletsen 12. Dries kan zodadelijk gewoon met 13 beginnen na 11. U2, wauw mee eens! Ben je geweest? Jij bent ook helemaal multi qua muziekkeuze zie ik Mika vindt ik ook leuke feestmuziek Within temptation, ja mooi! Thank's for riminding,Moby, heb ik een cd en DVD van. Druk op play en je raakt accuut in een dans coma. Die flinke dame die meezingt: wow wat een stem heeft die vrouw!!! Ik zeg GO! Heb je de DVD van moby? Als je een beetje goed geluid hebt in je boxen. Echt een aanrader! Hé Waus en Jascha kennen jullie tubelar bells van Mike oldfield? xas
Ik heb alleen de cd's. Koop misschien in de toekomst wel dvd's van-. Tuberlar Bells, Ik moest even youtuben, maar ja! leuk he? Zo'n stukje zit ook in een cd van Vangelis :)

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 18:51
Wat woon jij zuidelijk!! Waarom wil je niet, waarom heb je pijn? Je uitspraken maken geen verschil, als Tja en ik mogen komen mag jij zeker 8) Heb je nog mensen geknepen? :D Tubular Bells ken ik niet. Klinkt goed! :nod:

11 September 2009 - 23:49
Lieve Waus , je bent echt onmogelijk. Staat die tekst nu onder 10033 berichten? Haha! Pijn? Ik heb nooit pijn. Op Sol word ik geliefd en gehaat, :confused: geloof ik met mijn geklets. Iemand geknepen? Heb je niks gemerkt dan :unibrow: Tubelaar bells is mooi. Luister, naar een man in the rain. Waus :{} voor je actie Waarvoor staat de D in xD? En nu hup Waus, note to yourself!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 22:24
Hij blijft er staan tot jij ook naar Groningen gaat, Astrid (A) Gehaat? Aan deze kant van het internet word je geliefd, ik ben blij dat je hier bent gekomen :{} Een zieke knijpen, kan je wel :eek: Heb geluisterd, en nog een keer, en nog een keer... Versie van 8 minuten en 3 seconden, heerlijk. Lekker rustgevend :) Je laatste vraag - meerkeuze (A) - die staat voor Desmond, een personage van me - die staat voor http://www.elmofromok.com/files/images/XD.gif - die staat voor Aart, mijn echte naam Tja... (A) Whaha, jouw onderschrift! :lol: Vanavond niet. Morgen, eerst uitzieken (A)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 22:30
hahahaha... Dit is grappig. En dan die maten erbij... :D Moby vind ik niet zo spannend... @As: Wat vind je van Queen?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 22:34
hahahaha... Dit is grappig. En dan die maten erbij... :D Moby vind ik niet zo spannend... @As: Wat vind je van Queen?
Nee, Moby is voor de rust en Tubelar Bells is voor de spanning (Bassie&Adriaan) @ Waus: Had jij geen prik gehad? Hup schrijven jij...

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 22:39
Waus lieverd. Ik mag dan wel een kop van 37 hebben, maar mijn lijf is echt dik in orde! Ik heb jaren aerobicsles gegeven. En heb de maten 90- 60- 90
Voor Waus :D

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 22:48
Ik moet nu rennen. Moet mijn michelle pfeifer pakje aandoen om te lasergamen met mijn collega's. Stiekem in het donker iedereen in de kont knijpen haha! Waus lieverd. Ik mag dan wel een kop van 37 hebben, maar mijn lijf is echt dik in orde! Ik heb jaren aerobicsles gegeven. En heb de maten 90- 60- 90 :thumbsup: snappie. Niet gelogen hoor! ik ben wakker en maak nog even iets lekkers voor je klaar, goed.
Astrid, waarom vertel je dit allemaal :? :unibrow:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 22:50
Waar bemoeien jullie je mee? (A) :P
Als deze opmerking speciaal aan jou gericht is; sorry ik zal me er niet (meer) mee bemoeien. Ik maakte me alleen een beetje zorgen over waar dit gesprek heen gaat.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 23:00
Zeg, ik weet niet waarom AstridXas zich hier buiten houdt. Lezen = schrijven hé. Zeker weer naar buiten...

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 23:03
Ze was net online, postte iets in het Cafe en zakte daarna in de lijst Wie is er Online snel naar onderen, ik vraag me af of ze hier wel heeft bijgelezen :P

12 September 2009 - 0:14
FS Ik geef alleen maar antwoord op de vragen. Het is maar een grapje. Dat van dat Michelle pfeifer pakje. (heb ik niet hoor) Ik ben gewoon een luchtig type. In dit topic is geen ruzie of discussie hoor. dat is ook wat waard, toch? Jascha; Ik heb zelf hypotensie in het kletstopic dus eh je moet de boel hier even waarnemen. Even Orde hier, verdorie het lijkt wel een datingsite ipv literair geneuzel. ( moet ik even zeggen van J. die topgear kijkt en van mijn diepste binnenste) Van Queen heb ik ook een cd liggen, goed hoor. 'Don't stop me now' en 'another one bites the dust' zijn mijn favorieten. Waus ik denk dat de D van Desmond is. En de A van Aart. xas

11 September 2009 - 23:15
Ach, Waus kan anders altijd nog met Mega Mindy trouwen :D
Is een leuke meid jong ook 20 of zo dus! en ook altijd spanning, haha. Ze is belgisch.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 23:17
Astrid, Zolang jij weet tot hoe ver je kan gaan, vind ik het prima. En je hebt wel gelijk: Er is geen ruzie of discussie in dit topic. Maar in mijn ogen ben je ook een thrillerschrijfster en dat beeld past niet zo bij je avatar en hoe je je gedraagt.

11 September 2009 - 23:21
Ja je hebt gelijk. Ik ga dimmen. Werd een beetje overmoedigd. Die avatar= foto hè gaat hoe dan ook weg. nu! oke, was ik al van plan. xas