astridxas

Hallo allemaal, Ik ben Astrid. Mijn naam is niet bijzonder en bleek naar verwachting dan ook al vergeven als gebruikersnaam. Omdat ik in de informele sfeer mijn mailtjes afsluit met x-as, leek het mij origineel deze letters aan mijn naam vast te koppelen. Vandaar astridxas. Waar is de y-as? Ik werk in de zorg. Oh ja, en ik heb een boek geschreven, hoe toevallig. Het boek betreft een dames Thriller. titel Vergeldingsactie. De slordige versie is af en telt 62500 woorden. Ik heb als beginnertje natuurlijk heel veel vragen. Jullie zijn allemaal profs lijkt het wel. Dus ik kan hier veel leren. Leuk! Groetjes, x-As

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als jullie mij erbij willen hebben, leuk! xas
Ik wil je erbij hebben! Je lijkt me supergezellig :nod: Je doet me trouwens denken aan Lilly, de beste vriendin van Miley uit de serie Hannah Montana. Die Lilly is een beetje gek... :D
8 September 2009 - 19:07

Jascha, Waus, hum ik had jullie moeder kunnen zijn ff terzijde ( biologisch gezien dan, moet dit schrijven van mijn verstandige geweten dat mij zo nu en dan keihard tot de orde roept, BEHAVE xas! :o ). Maar ja whatever een dikke :{} De avond van deze 37! jarige sportaholic kan niet meer stuk! Maak even een rondedansje om mijn PC. :D xas
9 September 2009 - 19:27

Zo nu ben ik uitgedanst. Terug naar de ernst van de zaak. Hum, luid keelgeschraap hier, Zijn er nog belangrijke literaire onderwerpen die hier besproken dan wel beschreven dienen te worden? :confused: xas
9 September 2009 - 19:31

belangrijke literaire onderwerpen Dit is een pleonasme Astrid, literaire onderwerpen zijn áltijd belangrijk :p (heb je geen groene boa?)
Neu, wel een rode pruik en een megamindy pak. haha!( Nee hoor dat is een leugen) Oké, belangrijk literair onderwerp Bamse. Waarom is literatuur en belangrijk een pleonasme? Nou dan, lek mich dat es oet. Uh, Waus hoe gaat het met mijn boek. Hum tja, goede vraag. Ben almost ready met mijn 1e herschrijf. Daar zitten echter nog zoveel haken en ogen aan dat er een 2e herschrijf gaat volgen. Over een week ga ik het team in het ziekenhuis weer versterken dus eh, dan wordt het schrijven iets minder, denk ik. En jij met je gespleten persoonlijkheden ( in boek dan) gaat het oké met die gast(en)? ik was erg onder de indruk van het verhaal. Knap als het lukt om zo'n lastig personage uit te werken. Hup Waus en nu schrijven jij! xas
9 September 2009 - 20:21

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dargor, mijn moeder is 51, beeeetje verkeerd gelezen jij... :D Astrid, kom, laten we de heeeele avond dansen... met je boa :D En 37 is idd jong. 51, da's pas oud, laat staan 60, 70, 80, 90, 100, 110, 119! Heb je nu vakantie dan? Leuk dat het opschiet :nod: Met mijn boek gaat het goed, ben een nieuw eerste hoofdstuk aan het bijschrijven, komt goed al is het nog lang niet af :) ben nu bezig met de derde versie, tweede versie niet eens afgemaakt en toen meteen begonnen met de derde versie... :o Telkens verandert er weer meer. Tweede versie was vooral bijstellen van de verhaallijn en schrappen, derde versie is bijschrijven. Om het in evenwicht te houden denk ik? :confused: Vierde en vijfde versie weet ik nog niet.
9 September 2009 - 22:58

Dargor; Jij bent meer het type met de talenknobbel dan? Jascha; Dan zijn die gasten bijna gepensioneerd en beginnen dan nog aan een 4 jarige opleiding? Ben je drie jaar afgestudeerd kun je al met pre-pensioen. haha! Waus; Welke muziek heb je?
9 September 2009 - 23:08

Tja eh Waus, Ik vind Duffy, Katie Melua, Pink Floyd, The Cure, Acda en de Munnick, The simple minds, Sinead o Conner, Sarah Brightman, Emma Chaplin, The Stones, Prince, The Offspring, maar kan ook op house, , apress ski of foute jaren 70 disco helemaal los gaan hoor. en nog veel meer artiesten en muziekstijlen die ik nu vergeet. Ik ben een veelzijdig muziekliefhebber. Wat heb je in je cd speler? xas
12 September 2009 - 8:15

Neu, wel een rode pruik en een megamindy pak. haha!( Nee hoor dat is een leugen) Oké, belangrijk literair onderwerp Bamse. Waarom is literatuur en belangrijk een pleonasme? Nou dan, lek mich dat es oet.
Het was een grapje. Geen idee wat een megamindy pak is en lek mich dat es oet begrijp ik ook niet.
10 September 2009 - 6:27

Nou ja, eh MegaMindy was onder de dames van vier en vijf jaar een ware superheld. ( een paar jaar geleden) In een knalroze catsuit met een bijpassend masker waar lang, krullend, blond haar langs uit komt, bestreed ze het kwaad. Mega Mindy staat paraat! Nu niet meer ze is uit de mode en mijn dochter houdt intussen ook meer van Fergy BIP. Bamse wil je Waus even van me overnemen? Dansen kan ie wel, en hoe!! Zojuist tijdens Rolling on the River van Tina stond hij op tafel en nu bij Tiësto staat hij weer als een wildeman voor me te springen! Ik kreeg helemaal inspiratie voor een nieuwe dans choreografie! Nu, om acht uur vanmorgen is het licht uitgegaan. Ik ben kapot van die dansmarathon die negen uur duurde. Hé Waus, bedankt! :{} Ik ga pitten. Bamse is helemaal fris en fruitig en nodigt je vast nog uit voor een ritje op haar arreslee! We zullen hem leren, om maar 20% voor de dames te gaan. Ladies R the best! xas!
12 September 2009 - 8:16

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Astrid, handel je me zomaar over naar Bamse? :( Denk je dat ik niet moe ben, na zo'n hele nacht? :unibrow: In mijn cd-speler zit nu Rebecca St. James. En bij jou? MegaMindy is nu nog steeds populair, geloof ik, ik vind 't grappig xD Al uitgeslapen Astrid? :{}
10 September 2009 - 15:28

In mijn auto zit de cd: Kathie Melua -Showing- vind ik erg mooi. Ken je die is oorspronkelijk van The Cure. in de cd speler in huis een verzamel cd- tainted love- soft cell is mijn lievelinglied van deze mix van nummers. Hield vroeger ( nou ja niet zooo lang geleden toen ik 20 was) wel van wat alternatieve muziek.
10 September 2009 - 15:58

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken haar van naam. Luister nu I cried for you. Wat een rustig liedje, nog rustiger dan supermarktmuziek. Tainted love! Die ken ik van de radio, nooit geweten hoe die heette. Is dit liedje alternatief? Wat vind jij van S.H.E - Once Upon A Time (chinees: bu xiang zhang da)? :)
10 September 2009 - 16:21

Ik moet nu rennen. Moet mijn michelle pfeifer pakje aandoen om te lasergamen met mijn collega's. Stiekem in het donker iedereen in de kont knijpen haha! Waus lieverd. Ik mag dan wel een kop van 37 hebben, maar mijn lijf is echt dik in orde! Ik heb jaren aerobicsles gegeven. En heb de maten 90- 60- 90 :thumbsup: snappie. Niet gelogen hoor! ik ben wakker en maak nog even iets lekkers voor je klaar, goed. Ja waus, geringd als een vogel! Maar ik moet nu vliegen hoor! Op je vragen reageer ik later nog even goed? xas
12 September 2009 - 1:22

I cried for you is idd dramatisch, maar wel mooi! Ik heb even Utube moeten raadplegen. Jaha leuk hoor die SHE. dat liedje heb ik vaker gehoord is het een cover of zo? :rolleyes: Tainted love van soft cell, ja dat is zweef muziek. SU! xas
12 September 2009 - 8:18