astridxas

Hallo allemaal, Ik ben Astrid. Mijn naam is niet bijzonder en bleek naar verwachting dan ook al vergeven als gebruikersnaam. Omdat ik in de informele sfeer mijn mailtjes afsluit met x-as, leek het mij origineel deze letters aan mijn naam vast te koppelen. Vandaar astridxas. Waar is de y-as? Ik werk in de zorg. Oh ja, en ik heb een boek geschreven, hoe toevallig. Het boek betreft een dames Thriller. titel Vergeldingsactie. De slordige versie is af en telt 62500 woorden. Ik heb als beginnertje natuurlijk heel veel vragen. Jullie zijn allemaal profs lijkt het wel. Dus ik kan hier veel leren. Leuk! Groetjes, x-As

Ja Waus, Amjas= xas weet je nog bij zz. Of is dat een andere Waus? Ik dacht echt dat ik met die 20% / 80 %-er te maken had, maar ik kan me vergissen. ( Waarvan ik stiekem hoop dat ik onder die 20% zou vallen, gewoon voor een feel good gevoel. Is natuurlijk een extra compli, want dat zou betekenen dat ik gemiddeld vijf keer leuker ben dan de andere ladies. Of rolt er nu complete wartaal uit mijn mond?) :D xas
4 September 2009 - 23:25

Ik weet ALLES over het lichaam vraag maar raak!
Ok. :D Ik loop al een tijdje met de vraag waarom je nagels door blijven groeien als je dood bent. Weet jij daar antwoord op?
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het meest waarschijnlijk :!: is dat na de dood de vingertoppen als het ware verschrompelen de nagelriemen :lol: trekken terug, waardoor de nagels langer lijken. Het zou ook kunnen dat door celdeling die na de dood nog heel even doorgaat de nagels nog heel even doorgroeien. Al pleit ik voor de eerste theorie. :nod: groetjes xas!
4 September 2009 - 20:37

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Milimeters eerder. Maar het is genoeg om op te vallen, als het lijk weer opgegraven wordt. Je vraagt je natuurlijk, als verstandig persoon, af waarom iemand een dood lichaam op zou willen graven. Vast niet alleen om het kapsel ervan te controleren. * Edit; Kapsel én manicure, dat is wel reden genoeg. ;)
4 September 2009 - 22:21

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Nee Sekhmet, ik graaf lichamen op om andere redeneen. Vooralsnog verraad ik die niet. Maar met lange, omgekrulde nagels heeft het niets te maken.
5 September 2009 - 0:10

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Astrid :D Bedoelde niet dat ik niet wist van Amjas/Astridxas, maar vroeg me af of je jezelf anders bekend had gemaakt als Astrid ;) Interessant dat van die nagels en de celdeling na de dood. Lijken opgraven, misschien wat voor een verhaal... met wat research op Youtube, natuurlijk... :unibrow: Ik weet niet of jij bij die 20% hoort ;) je bent erg aardig, maar via internet is dat meestal moeilijk te zeggen. Kom je naar de meeting op 31 oktober? :D
6 September 2009 - 23:00

ja, dank je. Dat hoor ik idd wel vaker. Ik doel op dat 'aardig' meestal in combinatie met knap, inneemlijk, boeiend, lief en humoristisch en intelligent ( dat laatste vooral heel erg!) Of ik kom de 31e? Is het een publieke aangelegenheid? Ik bedoel de paparazzi zit mij nogal op de hielen en een interactie met die gasten, kan ik jullie niet aandoen. Mijn rode loper wordt eveneens in het laatste weekend van oktober gewassen en zonder dat ding. Nou ja voel ik me niet compleet. Naakt is het woord. Dus Waus nee helaas, but thanks for asking. Hoewel ik jullie dolgraag in levende lijve zou willen ontmoeten denk ik dat ik nog iets te kort rondsurf om deze aangelegenheden deel te nemen. In het echt ben ik precies zoals hier hoor. Niet heel serieus, maar kan het wel zijn als het echt moet. Wat best vaak is! xas
6 September 2009 - 23:25

Astrid, mijn excuses :o Had je jezelf anders bekend gemaakt? En in aanvulling op FS: hoe zit het met dat je haar ook blijft doorgroeien na je dood?
Een theorie is dat ook hier de celdeling na de dood nog heel even doorgaat en dus het haar nog even groeit. Ander theorie: De huid trekt door het bloedverlies terug en daardoor zie je bij de overledene opeens een snor/ baard (millimeter hè). Nee hoor hier ben ik gewoon Astrid en op ZZ gewoon Amjas is Astrid. Alles wat ik daar schreef over mijn naam is allemaal waar. Er is geen woord gelogen the whole thruth and nothing but the thruth so help me God!! xasje
6 September 2009 - 23:35

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Astrid, Wat doe jij steeds met je avatar? Wissel jij die steeds? Jij bent volgens mij de enige die er twee gebruikt. Of het moet aan mijn computer liggen.
7 September 2009 - 19:46

Hoi Astrid, Wat doe jij steeds met je avatar? Wissel jij die steeds? Jij bent volgens mij de enige die er twee gebruikt. Of het moet aan mijn computer liggen.
euh, Kweet niet. Wat is de avatar? Is dat nu de tekst of de foto? Heb idd een paar wissels gedaan . Ik gebruik er maar 1 tegelijk. Zou niet weten hoe het te doen met 2. misschien heb jij een magische computer. Welke 2 heb jij dan? xas
12 September 2009 - 1:23

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Astrid, Wat doe jij steeds met je avatar? Wissel jij die steeds? Jij bent volgens mij de enige die er twee gebruikt. Of het moet aan mijn computer liggen.
euh, Kweet niet. Wat is de avatar? Is dat nu de tekst of de foto? Heb idd een paar wissels gedaan afhankelijk van de stemming en periode. Ik gebruik er maar 1 tegelijk. Zou niet weten hoe het te doen met 2. misschien heb jij een magische computer. Welke 2 heb jij dan? xas
Ik moet tegenwoordig veelvuldig de F5 indrukken, steeds die nieuwe avatars. @ Jeri - Dat is een andere Astridxas die net doet of ze Astridxas is.... :)
7 September 2009 - 20:20

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja gaat lekker. Ik probeer al een week tevergeefs van mn tweewekelijkse vakantie te genieten. Ik zal morgen voor het eerst uitslapen :). Schrijfwerk is gestagneerd, maar het komt wel goed. Met jouw ook? Ik leer iig wekelijks bij van jouw verpl.kundige weetjes. Ben zelf in de leer voor IGer dus...
7 September 2009 - 20:47

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De avatar is de foto. Ik heb er zelf nog geen. Weet nog niet wat ik moet gebruiken. En of dat ik het moet doen. :o Gebruik je in je thriller ook vleeshaken, door groeiende nagels en terug trekkende hoofdhuiden? :) Ala Stephen King. :)
7 September 2009 - 20:48

De avatar is de foto. Ik heb er zelf nog geen. Weet nog niet wat ik moet gebruiken. En of dat ik het moet doen. :o Gebruik je in je thriller ook vleeshaken, door groeiende nagels en terug trekkende hoofdhuiden? :) Ala Stephen King. :)
Nee, maar wel vleesmessen, spierkracht en ....... weet je wat wacht totdat het klaar is en lees. groetjes xas gewoon een foto doen, boeien!
7 September 2009 - 21:11

Ja gaat lekker. Ik probeer al een week tevergeefs van mn tweewekelijkse vakantie te genieten. Ik zal morgen voor het eerst uitslapen :). Schrijfwerk is gestagneerd, maar het komt wel goed. Met jouw ook? Ik leer iig wekelijks bij van jouw verpl.kundige weetjes. Ben zelf in de leer voor IGer dus...
Oh leuk! Bezint eert ge begint haha. Goed vak hoor. Ben zelf al 1991 actief. Welk jaar zit je? Je hebt toch een 'hij', dacht ik.
7 September 2009 - 21:12

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja gaat lekker. Ik probeer al een week tevergeefs van mn tweewekelijkse vakantie te genieten. Ik zal morgen voor het eerst uitslapen :). Schrijfwerk is gestagneerd, maar het komt wel goed. Met jouw ook? Ik leer iig wekelijks bij van jouw verpl.kundige weetjes. Ben zelf in de leer voor IGer dus...
Oh leuk! Bezint eert ge begint haha. Goed vak hoor. Ben zelf al 1991 actief. Welk jaar zit je? Je hebt toch een 'hij', dacht ik.
Haha, zit aan het eind van het begin hoor :nod: :D . Ik wil iig door naar verpleegkundige en dan in het ZH. Ik zit momenteel op revalidatie in een verpl.tehuis. En ik ben een 'hij' :p
7 September 2009 - 21:24