astridxas

23 juli 2009 - 21:47
Hallo allemaal, Ik ben Astrid. Mijn naam is niet bijzonder en bleek naar verwachting dan ook al vergeven als gebruikersnaam. Omdat ik in de informele sfeer mijn mailtjes afsluit met x-as, leek het mij origineel deze letters aan mijn naam vast te koppelen. Vandaar astridxas. Waar is de y-as? Ik werk in de zorg. Oh ja, en ik heb een boek geschreven, hoe toevallig. Het boek betreft een dames Thriller. titel Vergeldingsactie. De slordige versie is af en telt 62500 woorden. Ik heb als beginnertje natuurlijk heel veel vragen. Jullie zijn allemaal profs lijkt het wel. Dus ik kan hier veel leren. Leuk! Groetjes, x-As

12 September 2009 - 1:18
Weet je ik ouwehoer gewoon graag, vond het gewoon erg gezellig. Liep idd uit de hand hier. En ik ben de oudste en de getrouwdste en moet pas op de plaats maken nu, denk ik. Ik sta vierkant achter mijn woorden in de discussies. Ik denk dat mensen zichzelf niet te serieus moeten nemen. Iets wat op deze site best vaak gebeurt. Zo dan kunnen we nu weer intellectueel doen. Hum, nog zware literaire onderwerpen te bespreken? xas

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 September 2009 - 23:41
Toppie klinkt wel leuker FS ;) @Astrid: Blijf gezellig kletsen! We weten nu dat je getrouwd bent :D Je kunt toch ook een neutraler plaatje kiezen? Zoiets als Tja. Of verwacht je dan hordes mannelijke fans? :lol: Wat ik zeggen wil: Blijf lekker jezelf, terwijl je tegelijkertijd wat minder impulsief van alles en nog wat schrijft ;)

11 September 2009 - 23:42
Oh Tja, thanks 4 stopping by. Uhm hoe zit het met je schrijven, what ever waar je mee bezig bent. ( Moet toch even een serieuze toon in dit toppic voeren) xas

12 September 2009 - 8:12
Toppie klinkt wel leuker FS ;) @Astrid: Blijf gezellig kletsen! We weten nu dat je getrouwd bent :D Je kunt toch ook een neutraler plaatje kiezen? Zoiets als Tja. Of verwacht je dan hordes mannelijke fans? :lol: Wat ik zeggen wil: Blijf lekker jezelf, terwijl je tegelijkertijd wat minder impulsief van alles en nog wat schrijft ;)
Uhm ja ga ik proberen! :o Maar dat wisten jullie toch al van dat ik geringd ben. heb het verschillende keren gezegd hoor. xas En over J. heb ik het her en der ook wel gehad dacht ik. Nou ik weet het niet met het plaatje van Tja. ( Nee, sorry verzand bijna in lol, lol, doe maar niet.)Het is niet meer leuk nu.

12 September 2009 - 2:45
Ja ik snap uhm. Carnaval hè Limburg. Voel me nu echt rot. Zo rot dat nou ja....---------------------- xas In de paar weken waarin ik hier rondsufte heb ik veel geleerd. Heel veel zelfs. Niet alleen op schrijversgebied, maar ook een persoonlijk leerproces. Enkele malen wilde ik eruitstappen wegens uit de hand gelopen discussies, die in mijn ogen vaak nodeloos waren. Ik dacht met mijn grappen en humor wel weg te komen. Niets bleek minder waar. Ik zat fout. Ik neem mijzelf niet zo serieus, maar zelfs het digitale leven bleek geen grap. Ik dank jullie voor de gezellige tijd, opbeurende woorden, aardige reacties en digitale vriendschap. Ik zal jullie missen! Jullie weten wie jullie zijn. Ik capituleer, laat een traan en hijs een witte vlag, uiteindelijk toch. xasjeFIN

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 10:10
Ja, zo klinkt het bijna. Maar Xas zal toch de boel medisch moeten onderhouden nu de mexicaanse in opkomst is. Ik ben tenslotte nog niet overal in bevoegd.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 10:15
Ik verwacht haar na een 'bezinningsperiode' wel weer terug. Dit lijkt me een impulsief besluit. Ze schaamt zich. Maar ze kan volgens mij prima hier blijven, door gewoon wat minder bloot te geven en iets minder snel op 'versturen' te klikken. Ik hoop wel dat ze terugkeert!

12 September 2009 - 15:08
:crybaby: Ik heb Dries gevraagd mij te blokkeren. It's just a matter of time. Dank jullie. ik ben te spontaan voor internet denk ik, liet me teveel gaan. Ik mocht jullie heel erg graag, echt waar. Ik lijk misschien hard als steen maar kijk goed en zie dat ik van ijs ben. Ik smelt en los op in het niet. Dargor jij kan toch prachtig relativeren. Fs denk niet dat ik beledigd ben. Waus :thumbsup:D, W en A! Jasha je kan het komop stel me niet teleur je bent bijna 2e jaars. Iedereen die ik nu niet noem bedankt voor alles.xas :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 10:50
Kom op Xas. Je bent spontaan dat klopt. En dat waardeer ik in ieder geval. En met mij velen denk ik. Je bent een schrijfster. En een goeie volgens mij. Al veel veel verder als ik in ieder geval. Je reageer op stukken van anderen. Dat kinderen het niet boeit dat een vijver niet onderhouden is, had ik anders nooit geweten. Ik hoop echt dat je blijft. Ondertussen zal ik een heel klein digitaal Rooms Katholiek tafeltje neer zetten en speciale mp3-kaarsjes laten branden. Als je de eerste aansteekt hoor je U2- Sometimes we can't make it on our own Uit de tweede klinkt Empty van de Cranberries. De derde laat Don't leave us this way van The Communiards horen. En de vierde is Please don't go. De groep ben ik even kwijt maar zo'n foute disco uitvoering uit de jaren 90. En als laatste klinkt Don't Go van Yazoo. Die zet ik wel een beetje zachter want die is nogal hard opgenomen. Nogmaals leeftijd genoot. Niet weggaan.

12 September 2009 - 11:06
Het kwaad is al geschied. Just a mather of time. It hurt's but that's the way it is. Zorgen jullie goed voor alle zieken? Houdt een oogje in het zeil. Ik zal jullie niet vergeten. Je bent een schat met je liedjes. Pink zowaar een traan uit mijn ooghoek. Het is wachten tot Dries zijn berichten open maakt. Nb, maar heel belangrijk. Jeri die vijver moet je afdekken hè, als je hem toch doet! Gaas of hekje eromheen zetten.Levensgevaarlijk voor kinderen van 3. xas

12 September 2009 - 15:29
Ik heb verdomme nog steeds geen e.mail aansluiting, frustreert me enorm, kan ik mijn lieve vriendin niet overhalen om te blijven. Maandag zal ik bij TTNET eens hevig op mijn houten poot spelen, of ik jens ze daarmee om de oren. Astridxas, zorg goed voor jezelf, blijf gezond and we love you!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 15:34
Hoi Xas Mocht je echt bij je besluit blijven om niet meer terug komen, alle goeds dan. Mocht je een alternatief voor je schrijven zoeken dan kan je ook nog bij de Online Schrijfgroep. (Zie http://www.schrijvenonline.org/forum/12743) We kunnen spontaan en kritisch commentaar altijd gebruiken. En ook geven aan jouw thriller, colums en gedichten. En anders veel geluk met J en B. En met je werk op de poli, het assisteren van de doktoren en/of chirurgen. En met je Aerobics. 't Ga je goed. Gr, Jeri

12 September 2009 - 17:05
Lieve Fellow, Dank je. Spontaniteit, Als klein meisje vond iedereen het een mooie karaktereigenschap. nu blijkt het een handicap. Ik word op de site steeds teuggefloten en ja, dat is niet goed. misschien had Micha wel gelijk met zijn opmerking. Too soon, too much. voor een nieuweling( blij dat hij deze topic niet leest. vreselijk om een man gelijk te geven.) Ik weet niet goed waar ik hier tussenpas. dat is het zo'n beetje. Ik ervoer een leuke klik met verschillende mensen hier. De humor van dit topic met de personages van een boek en enkele auteurs vond ik heel leuk en inneemlijk, evenals het gekeuvel op jouw lipstick ding. Waar Vlooyke overigens echt een column over moet schrijven vind ik. Wat heeft die gast humor! Maar ja dit is internet. Wie weet over een tijdje kom ik onder een andere naam :ninja: en wordt binnen 1 uur ontmaskerd. Ik ben slechts een klomp vlees met botten en een hoop gevoel. Ik kan niemand anders zijn dan mezelf. Zelfs niet met een cocosmat onder mijn knieën. Love u all! :{} xas Dries is vrij, leest zijn mails vandaag niet, of ik ben te grappig om te bannen op eigen verzoek. :p ( Daar ga ik weer, whoeps slip of the tong) Met mijn zelfvertrouwen zit het wel goed geloof ik en ik breek dadelijk ook nog een record zie ik nu opeens.

Tja

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
12 September 2009 - 16:16
Moet je ertussen passen, dan? Volgens mij is ieder mens uniek. Als je niet kunt zeggen wat je wilt, word je geremd en dan gaat de aardigheid eraf. Dat snap ik. Maar dat je het zo gauw opgeeft? :confused:

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 16:42
@Astrid: Je kunt toch zelf besluiten weg te gaan? Waarom heb je daar een ban voor nodig? Nu kom je steeds terug, terwijl je al gezegd heb weg te willen gaan. Het afscheid is wel vreemd zo, je bent volwassen genoeg lijkt me ;) Ben je bang dat je hier blijft zonder ban? :confused:

12 September 2009 - 17:15
'* Dargor, tekst boven aangepast. Ik heb een digihanden die hun eigen leven leiden. Zoiets als snackhand, maar dan met computer. xas

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 18:17
Waarom ben je opeens zo streng voor jezelf? Ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is... :( Nou ja, ik ben ook niet in staat om je hier aan boord te houden. Spring er dan maar vanaf als je dat wilt, ik hoop dat het goed met je gaat! :nod:

12 September 2009 - 20:00
Van het forum weglopen nieuwe woorden kopen een andere weg inslaan is je iets ergs aangedaan Onbeantwoorde vragen achterlaten in onbehagen roept bij ieder onrust op wat is voor jou dan stop Sprankelend en adrem klinkt je vrolijke stem ongeremd in spontaniteit vol van Limburgse vrolijkheid Wijsheid is en is niet was daarom mijn lieve Astridxas koester je in ons samenzijn bij het forum Schrijven online

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 20:15
Snik :( Mooi gedicht Fellowship. Een ode aan AstrisdXas die van SOL is heengegaan :crybaby: Hoe moeten we dit verwerken.....

12 September 2009 - 20:42
Snik :( Mooi gedicht Fellowship. Een ode aan AstrisdXas die van SOL is heengegaan :crybaby: Hoe moeten we dit verwerken.....
Dit is niet enkel en alleen tegen jou Jascha, maar ik heb het enkele dagen zonder SOL moeten doen omdat ik van Nederland naar hier verhuisde. Ik heb deze totale topic nogeens doorgelezen en het moet me van het hart dat ik iets van haar frustratie en teleurstelling in enkele mannelijke forumleden begrijp. Als je bepaalde humor niet begrijpt mannen en al helemaal de vrouwen niet, dan moet je weten waar je het rempedaal dient in te trappen. Natuurlijk racede Xas over het traject en nam ze bepaalde bochten te scherp, maar ze was duidelijk dat ze niet naar de meeting wilde komen en dat ze J. had. Jullie bleven maar doorzeuren over het feit dat ze moest komen en ze probeerde dat met leut en vrolijke tact op te lossen. Xas hoeft zich niet te schamen, maar ik vind oprecht dat jullie dat dienen te doen en een verontschuldiging daarbij zou iets van het aloude gentlemenship getuigen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 20:52
Ik had het nooit over een meeting gehad hoor. Ik ga er zelf ook niet heen dus...Dat van J. heb ik volgens mij ook even gemist.. Waar ben je trouwens heen verhuisd dan?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 21:03
Misschien had ik haar niet op haar gedrag moeten aanspreken, was ze toen even niet zichzelf en schrok ze daarvan. Als ik dit zo lees, is het niet alleen maar zijzelf, die verantwoordelijk is voor haar gedrag (op dat moment) Ik had me meer bewust moeten zijn over de impact van mijn woorden.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 September 2009 - 21:06
@Dargor, de opmerkingen van FS... laat Astrid daarover oordelen, ajb.
Ik oordeel helemaal niet Waus. Ik betreur dat Astrid zich die woorden zo heeft aangetrokken :( Ik betreur dus niet de woorden van FS, maar de reactie van As.