bartsnel
Lid sinds
14 jaarRol
- Gewone gebruiker
- Pluslid
Mijn inhoud
Mijn reacties
| Titel reactie | Titel inhoud | Datum | |
|---|---|---|---|
| Erg mooi, Eyse, het had van | 17 jun 2015 - 23:12 | ||
| Mooi geschreven, hoor. Het | 16 jun 2015 - 23:18 | ||
| Hoi Anne, mooi, | 16 jun 2015 - 23:10 | ||
| Ik vind het beeld wel mooi en | 16 jun 2015 - 11:02 | ||
| Bedankt voor het lezen en de | 16 jun 2015 - 11:01 | ||
| Er ligt al zoveel vast in | 11 jun 2015 - 23:41 | ||
| Liefde maakt meer kapot dan | 11 jun 2015 - 23:37 | ||
| De verteller is een man die | 10 jun 2015 - 23:06 | ||
| Ik snap welk type proleet jij | 4 jun 2015 - 22:24 | ||
| Tja, dank voor de scherpe | 4 jun 2015 - 19:59 |
