Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie gaat er naar Het Enige Echte Boekenbal op 11 maart?

Het is het begin van de boekenweek 2008. En de uitgeefster heeft mij voorgedragen en IK MAG ERNAAR TOE!!! Ja jongens, ik ga Harry Mulisch zien. Oeioei, hoe zal ik me gedragen? Mij kennende ... ahum. We moeten in het zilver. Heb ik weer. Mag ik een keer naar het boekengala is het meteen zo'n kleur. Over een zilveren loper, da's weer wel leuk! Dus: wie gaat er nog meer naar toe?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen rugloze bh (die bleef niet plakken) maar een strapless bh, dat is er één zonder bandjes over de schouders maar verder wel gewoon om de rest heen zeg maar. Maar goed dat je met Kim en mij meedenkt! :lol: Neem jij trouwens ook iemand mee, Kim?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Leuke ervaring lijkt me dat. Ik ben al benieuwd naar je verslag dan groetjes Sandra

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mara: ja, ik kom met mijn babe!! :) Ik heb er zin in!! Maar zijn wij de enige 2 hier die gaan? Eufdrie?? Nic??

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vandaag lagen ze in de bus!! In een mooie zilverkleurige doos, inclusief flesje Cleopatra badschuim! Wat leuk! Heb jij ze ook al, Mara?

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahahaha! Misschien is het bedoeld voor na afloop, om alle champagne weer van je af te kunnen spoelen?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb ik ook gekregen, wauwie, gaaf hè? Al mijn rimpels in één keer weg. Zjors, het wordt gesponsord door een rusthuis (de derde leeftijd) voor ezeltjes in Moergestel en die heeft ezelinnenmelk gebotteld! En zoals je weet werkt die melk verjongend! Ik mag er om 22.00 uur zijn. En jij, Kim? 21.00 uur? Ik heb een afspraak met Kluun, hihi. Ik heb hem beloofd te zoeken en ik moest hem aanspreken. (Of hij me kent! Hoezo onzeker?)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoezo mag je pas om 22.00 uur komen? Begint het dan niet normaal om 8 uur of zo? Rare lieden, die schrijvers. zeker allemaal nachtbrakers. Of mogen de belangrijke mensen om 8 uur komen en het gepeupel om 10?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn te veel schrijvers, Zjors. Ze kunnen alleen per portie naar binnen. De ene groep de voordeur in, de andere door de achterdeur er weer uit.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En dan zijn er nog veel schrijvers die niet met elkaar overweg kunnen. Die moeten natuurlijk ook op verschillende tijden. :D

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja. Die kunnen niet door één deur. Grm. Voor de hand liggende woordspeling.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha. Kan best dat het daaraan ligt! Nee, ze hebben bij het CPNB bepaald wie om 21.00 en wie om 22.00 uur komen mag (het duurt overigens tot ongeveer 03.30 uur.) Ik denk dat Mulisch bijvoorbeeld de opening meemaakt. Maar ik heb ook aangegeven dat ik er om 21.00 uur bij wilde zijn. Misschien hebben wel gewoon geloot?! Daarom ben ik heel erg benieuwd welke tijd Kim heeft. Nou ja, ik geloof dat het vanaf 22.00 uur wat losser is. En je hebt meer tijd om de avondspits te ontwijken. Ze raden bij de gemeente Amsterdam aan met het openbaar vervoer te komen. Hoezo? Rijden er dan nog treinen om 03.30 uur? Echt niet, helemaal naar Wijchen zeker!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De avondspits is om 10 uur wel redelijk over, Mara. En ja, er rijden ook nachttreinen, maar ik vrees niet naar Wijchen. Misschien kun je bij Kluun blijven slapen en 's morgens de eerste trein nemen? Hij woont op Oud Zuid in een groot huis. A. F. Th. woont daar ook ergens. Een beetje zielig kijken en je hebt zo onderdak.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee nee nee, niks zielig kijken en niet in Mokum overnachten bij enge schrijvers. Drink een lekker wijntje (of twee) , heb je verdiend, geef een paar intervieuws, loop veel in de camera's en ga op tijd weg met een taxi voor de voorlaatste trein naar Nijmegen. Ik hoop dat je het journaal bereikt.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Héél goede tips van Ros. Vooral in de camera lopen, je bent een mooie vrouw, Mara! :) En ook het reizen met de voorlaatste trein naar Wychen is praktisch: stel dat je die mist. Dan heb je altijd de laatste trein nog! En het overnachten bij die vage types in de Grachtengordel... je weet wat die alleen maar willen, hè! Meisje in de grote stad, pas op.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Mara, echt leuk om je straks eindelijk te zien!! Heb er zin in!!!! Straks even mijn jurk passen!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, *ff checken.* Ja, mooie site heeft Nic. Net zo mooi als die van jou, Kim. Wil ik ook nog een keer, een echte eigen website. Komt wel. Nu eerst oefenen met dit weblogje. Rudolf, ga jij trouwens ook? O, Ros, Marriejeanne en Zjors: maak jullie maar niet bezorgd om mij hoor. Kim is ook 'in tha house!' Volgens mij is zij niet op haar mondje gevallen.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mara, luister naar oma Pluisebol; geef geen enkele kerel daar een vinger. Je weet dat ze dan je hele hand en erger pakken. En je moet het ene voetje voor het andere zetten, voor die camera. "Dat doe ik normaal ook," hoor ik je al zeggen. Nee, dit is anders. Net alsof je over een evenwichtsbalk loopt. Dan wiebelt datgene dat hoort te wiebelen heel elegant. O Mara, ik wens je zóveel succes! Daarom hierbij een Pluisebollenknuffel!

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantastisch, Mara en Kim. Jullie zullen wel ongeveer zwéven daar... in ieder 'n zilverkleurige outfit!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel! Ik zal heel verstandige dingen zeggen en doen. (Dus opletten met alcohol, hihi.)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet of Kim en Nic nog reageren voor morgenavond maar in ieder geval van mij: dank je wel! We zullen alledrie een mooi verslag schrijven, ieder op zijn eigen manier. Dat wordt leuk!