Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe blijf ik warm tijdens het schrijven?

Ik krijg het van al dat stilzitten altijd zo koud. Als ik schrijf heb ik mijn verwarming op drie staan, draag ik een trui, sla ik een grote sjaal/mantel om mijn schouders, drink ik liters hete thee, maar ik blijf maar afkoelen. Ik heb laatst zo'n elektrisch kacheltje aangeschaft, maar dat is bij nader inzien helemaal niet handig, omdat ik al een chronisch gebrek aan stopcontacten heb in mijn kantoor. 't Zal ook wel aan mijn inwendige thermostaatje liggen, maar hebben jullie nog andere tips waarvan ik gegarandeerd warm word en blijf?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, die werkt normaal, is laatst getest. Ik begon er zelf ook zo m'n twijfels over te krijgen. Ik ben bang dat ik moet leren leven met het feit dat ik nou eenmaal een kleum ben. Ik hoopte dat ik door mijn recent aangekweekte speklaagje wat minder kou zou voelen, maar helaas :confused: En van al die thee moet ik alsmaar plassen, is ook niet handig. Misschien toch maar op het toilet gaan schrijven. In de badkamer welteverstaan, daar staat de pot naast de radiator :D
Ik ben ook zo'n koukleum. Daarbij heb ik ook nog een lage bloeddruk. :( Dus heb ik het al heel snel koud

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoewel ik in een modern huis woon, kan het soms lelijk optrekken, vooral als de wind op het raam staat. Ik heb vingerloze handschoentjes, die zijn momenteel erg in de mode. Ook prettig: fleece dekentjes. Ik heb in eentje een gat gemaakt, dat is poncho geworden. Spaanse sloffen erbij en een beker winterthee.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@MichaM: kunnen we even ruilen? Lijkt me zo heerlijk om door de sneeuw te rollen. Van sneeuw blijf je tenslotte toch ook warm? Sneeuwschrijver, ook een leuk beroep ;)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik word toch het warmste als mijn lief me een kopje thee komt brengen en dan een kus op mijn bolletje geeft. De schat. :o Verder scheelt het volgens mij ook als je voeten niet direkt op de vloer rusten. Met een voetensteun en lekkere dikke sloffen heb ik niet snel last van koude voeten.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Sinds ik naar de woonkamer ben verhuisd met mijn computer heb ik het nog kouder :( Het wordt tijd voor lente, dammit. Bijna een meter sneeuw in de achtertuin nu.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn toverwoord is wol. Ik draag hier in Noorwegen in de winter vaak een wollen legging onder mijn gewone broek. Die trek ik ook vaak aan als ik zit te schrijven. Ik draag ook wollen sokken in wollen pantoffels. Wol is echt het beste.